یادداشت
گفتگو و گزارش

قلندری: شهروندان یاسوجی مراقب سارقان کنتور آب باشند/ هرگونه مورد مشکوک را اطلاع دهید

قلندری: شهروندان یاسوجی مراقب سارقان کنتور آب باشند/ هرگونه مورد مشکوک را اطلاع دهید

مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج با هشدار به شهروندان یاسوج گفت: مراقب سارقان کنتور آب باشید و هرگونه مورد مشکوک را اطلاع دهید.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد قاسم قلندری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی هفته های اخیر شاهد سرقت کنتورهای آب درسطح شهر یاسوج و به خصوص در مجتع های ساختمانی و آپارتمان های این شهر هستیم، اظهار کرد: با افزایش تعداد گزارشات مردمی در این رابطه، تدابیر لازم اندیشیده شد.

وی افزود: با همکاری نیروی انتظامی اقدامات لازم در این زمینه انجام گرفت و چندین مضنون نیز دستگیر شده اند.

قلندری از شهروندان یاسوجی خواست تا هرگونه دستکاری در کنتورهای آب و موارد مشکوک را در اسرع وقت به اطلاع پلیس و اتفاقات آب برسانند.

وی با بیان اینکه بیشترین سرقت کنتور در مجتمع های آپارتمانی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: جا دارد که مشترکین ضمن رعایت اصول ایمنی، اقدامات لازم برای حفاظت از کنتورهای آب را انجام دهند.

قلندری با بیان اینکه سارقین ممکن است برای دست زدن به اینگونه اقداها در پوشش مامور قرائت کنتور وارد عمل شود، تصریح کرد: ماموران قرائت کنتور و شرکت های مرتبط با آب و فاضلاب تنها با ارائه کارت شناسایی معتبر مباردت به انجام وظیفه می نمایند،.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها