یادداشت
گفتگو و گزارش

تشدید نظارت بر داروخانه‌ها برای رضایت مردم

تشدید نظارت بر داروخانه‌ها برای رضایت مردم

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از داروخانه های شهر یاسوج گفت: بازدید و نظارت بر داروخانه ها جهت رضایت مردم افزایش می یابد.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، امام بخش قائدی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از داروخانه های شهر یاسوج بازدید کرد.

قائدی در حاشیه این بازدید با تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج)، اظهار کرد: سالروز آغاز امامت حضرت حجت(عج) را به همه منتظران عالم تبریک عرض می کنم و امیدوارم که ماها هم در زمره پیروان آن حضرت قرار گیریم.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بازدید از داروخانه در دستور کار این معاونت است، افزود: به طور مرتب داروخانه ها را مورد رصد قرار می دهیم که احیاناً این داروخانه ها به لحاظ دارویی با مشکلی مواجه نباشند و همچنین نظارت های لازم بر روند کار آن انجام می گیرد تا از این طریق برای شهروندان رضایت کامل حاصل شود. وی اضافه کرد: در راستای رفع مشکلات داروخانه تلاش خواهیم کرد.

قائدی در بازدید از داروخانه دولتی امام جعفر صادق (ع) یاسوج بر توسعه فضای فیزیکی و تجهیز این داروخانه به امکانات لازم تاکید کرد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها