یادداشت
گفتگو و گزارش

دانشگاه یاسوج و آب و فاضلاب استان تفاهمنامه همکاری امضا کردند/ دانشگاه یاسوج نیازهای علمی و مشاوره‌ای دستگاههای اجرایی استان را محقق می‌کند

دانشگاه یاسوج و آب و فاضلاب استان تفاهمنامه همکاری امضا کردند/ دانشگاه یاسوج نیازهای علمی و مشاوره‌ای دستگاههای اجرایی استان را محقق می‌کند

تفاهم نامه همکاری شرکت آبفای شهری و دانشگاه یاسوج از سوی مدیران هر دو دستگاه امضا شد.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد نشست تفاهم نامه همکاری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه یاسوج و آبفای استان برگزار شد.

احمد عریان در این نشست با اشاره به اینکه موضوع بحران آب و کمبود آب از مهم ترین مسائل پیش روی کشور است، اظهار کرد: وضعیت منابع آبی و مشکلات بوجود آمده در این زمینه به گونه ای است که باید عملیاتی و با برنامه در این زمینه گام برداریم.

رئیس دانشگاه یاسوج عنوان کرد: برای برون رفت از این وضعیت و کاهش مشکلات بوجود آمده، باید با نگاهی علمی و برنامه محور و هم افزایی هرچه بیشتر حرکت کنیم.

وی با تقدیر از رویکرد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در نگاه علمی به موضوعات آب و فاضلاب استان تصریح کرد: انعقاد تفاهم نامه همکاری بین آب و فاضلاب استان و دانشگاه یاسوج به نوبه خود گامی موثر و راهگشا برای استفاده دو نهاد از ظرفیت های یکدیگر است.

عریان به ظرفیت های بالای علمی و اساتید برجسته دانشگاه یاسوج در حوزه عمران آب و شیمی اشاره کرد و گفت: افراد صاحب نظر و متخصص در این دانشگاه می توانند مشاوران خوبی برای پیش‌برد برنامه‌ها و اهداف آب و فاضلاب در زمینه علمی و تحقیقاتی باشند.

رئیس دانشگاه یاسوج امضاء تفاهم نامه همکاری آب و فاضلاب و دانشگاه یاسوج را مهم ارزیابی کرد و گفت: امیداریم که هرچه زودتر شاهد اثرگذاری این تفاهم نامه باشیم.

تقویت ارتباط دو سویه دانشگاه یاسوج و آبفای استان در زمینه های علمی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار کرد: در حال حاضر ارتباط علمی خوبی بین دانشگاه یاسوج و آبفای استان وجود دارد که نیازمند توسعه و تقویت بود.

سیدعلی لدنی نژاد با بیان اینکه ظرفیت های بالای دانشگاه یاسوج جوابگوی نیاز های صنعت آب می باشد، تصریح کرد: نگاه آب و فاضلاب استان این است که از تمامی ظرفیت های موجود در دانشگاه یاسوج بهره لازم را ببرد.

وی ایجاد ارتباط مستمر دانشگاه یاسوج و آبفای استان را ضروروی دانست و گفت: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری می‌تواند زمینه ای مناسب برای استفاده از ظرفیت ها موجود در دانشگاه و آب و فاضلاب برای دو طرف باشد.

لدنی به راه اندازی مرکز آموزش های صنعت آب و برق استان در آینده ای نزدیک اشاره کرد و گفت: این مرکز نیز به نوبه خود می تواند زمینه‌ساز ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه یاسوج با مجموعه وزارت نیرو در استان باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دانشگاه یاسوج به عنوان دانشگاه مادر در استان دارای اساتید برجسته و توان علمی بالایی است که می تواند تمامی نیازهای علمی و مشاوره ای دستگاه خدمات رسانی مانند آب و فاضلاب را پاسخگو باشد.

در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری شرکت آب و فاضلاب استان و دانشگاه یاسوج به امضاء مدیران دو مجموعه رسید.

[gallery ids="39011,39012,39013,39014,39015,39016"]
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها