اقدام جالب جهاد کشاورزی و ارباب رجوع متفاوت مدیرکل

اقدام جالب جهاد کشاورزی و ارباب رجوع متفاوت مدیرکل

به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، ملاقات عمومی سهل و بی‌واسطه رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به مدت هفت ساعت با مردم برگزار شد.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در این ملاقات عمومی که با حضور همه مدیران میانی و ستادی بخش کشاورزی این استان برگزار شد، کشاورزان، تولیدکنندگان و پیمانکاران مشکلات و خواسته‌های خود را با رئیس سازمان مطرح کردند و او نیز همان‌جا دستورات لازم را به مدیرانش صادر می‌کرد که با استقبال و رضایت مراجعین مواجه شد.

از میان خیل مراجعین امروز رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، دو جوان دیشموکی که فاصله 300 کیلومتری محل زندگی تا یاسوج را با موتورسیکلت پیمودند تا حرفشان را در این ملاقات عمومی و با حضور مدیران این سازمان بزنند، از سایرین متمایز بودند.

این دو جوان که سابقه چندین ساله کارورزی در مرکز خدمات جهاد کشاورزی دیشموک را دارند، در منطقه خود منشأ خدمت و کمک به کشاورزان هستند که امروز آمدند تا به گوهرگانی بگویند در بررسی پرونده استخدامی آن‌ها از محل قانون استخدام مهندسین ناظر، سوابق کارورزی آن‌ها نیز لحاظ شود.

گوهرگانی نیز بلافاصله دستور بررسی پرونده و سوابق آن‌ها را داد که این امر در حال انجام است.

منطقه دیشموک با کمبود نیروی انسانی در بخش کشاورزی مواجه است.

همچنین در این ملاقات عمومی، جمع زیادی از مهندسی ناظر به صورت دسته جمعی حضور یافتند، که مسئولان جهاد کشاورزی با صبر و حوصله حرف‌های آن‌ها ر اشنیدند و قول پیگیری مشکلات و خواسته‌های قانونی آن‌ها را دادند.

در دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد و مدیران این بخش با مردم، متقاضیان زیادی برای تولید محصولات مختلف کشاورزی درخواست‌هایی داشتند که در محل با راهنمایی کارشناسان و دستورات مدیران، تا حد زیادی به تقاضاهای آنان رسیدگی شد.

[gallery ids="392,393,394"]
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها