یادداشت
گفتگو و گزارش

مبشری مدیرکل کمیته امداد استان شد

مبشری مدیرکل کمیته امداد استان شد
قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد شد. به گزارش افتونیوز، طی حکمی از سوی فتاح، قباد مبشری به عنوان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) منصوب و جایگزین فرید محبی شد. مراسم تودیع و معارفه روز چهارشنبه با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار می‌شود. مبشری در سال‌های ۸۷، ۸۸، ۸۹، ۹۰ و ۹۱ مسوولیت اداره‌کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده داشت. قباد مبشری پزشک عمومی و از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بوده که سابقه مدیرکل بهزیستی در دولت احمدی نژاد را در کارنامه دارد.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 فروزش 1397/9/7 9:17:5

    برادر ارجمند جناب آقای دکتر مبشری سلام علیکم. انتصاب جنابعالی به عنوان مدیر کل کمیته امام خمینی که نشان از لیاقت و شایستگی شماست را تبریک و برای شما در مدیریت جدید از خداوند منان توفیق،سلامتی و بهروزی مسئلت می نمایم.

    پاسخ
  • 2 ابوذر محمدی نیا 1397/9/6 14:5:7

    برادر ارجمند جناب آقای دکتر مبشری سلام علیکم با احترام، انتصاب جنابعالی به عنوان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی که نشان از شایستگی شماست را تبریک عرض می نمایم. خدمت صادقانه و تلاش مخلصانه در عرصه های علمی و فرهنگی کشور توفیقی است که خداوند به شایستگان عنایت می نماید. جنابعالی از اساتید برجسته و خدوم جامعه دانشگاهی و یکی از چهره های ارزشمند و فرهیخته عرصه علم و دانش بوده که همواره با تفکر علمی، مخلصانه در جهت اعتلای بار علمی ایرانی، گام برداشته و تلاش نموده اید. برای شما در مسئولیت جدید از خداوند منان توفیق، سلامتی و بهروزی مسئلت می نمایم. با دعای خیر

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها