یادداشت
گفتگو و گزارش

معارفه نیروی هدایت خواه در کمیته امداد استان

معارفه نیروی هدایت خواه در کمیته امداد استان

 آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور «برقعی» قائم‌مقام کمیته امداد، «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، «هدایت‌خواه» مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی، نماینده سابق شهرستان‌های بویراحمد و دنا و جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استانداری، رضا دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

به گزارش افتونیوز، هدایت خواه برای انتخاب مدیرکل کمیته امداد استان  سراغ یک اصولگرای تندرو به نام «مبشری » رفته است. مبشری ۸ سال در تیم مدیران احمدی نژادی بود و به نظر می رسد آخرین مسئولیت وی در دوران حاکمیت اصولگرایان مدیرکلی بهزیستی استان بوده است.در واقع هدایت خواه او را از فرش دوران اصولگرایان به عرش در زمان حاکمیت روحانی ارتقاء داده است!

قباد مبشری نیروی منتسب به ستار هدایت‌خواه است هدایت خواه امروز برخلاف سایر معارفه‌ها، مهمان اصلی بود و با حضور پررنگ خود عملاً نقش خود در این انتصاب را آشکار ساخت و نشان داد که بدش نمی‌آید افکار عمومی نیز این موضوع را بدانند.

در این مراسم معاون اقتصادی استاندار کمیته امداد را دستاورد بزرگ‌انقلاب و منشا خدمات بزرگ به جامعه هدف  دانست و گفت: همه مردم در طول سال‌های اخیر به نحوی از خدمات کمیته امداد برخوردار شده‌اند.

جعفر گوهرگانی عنوان کرد: مدیرکل سابق کمیته امداد استان تلاش‌های زیادی برای رفع محرومیت از جامعه مددجویان داشت و تلاش فرید محبی برای ایجاد اشتغال ستودنی است.

فرید محبی مدیرکل سابق کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تقدیر از پرویز فتاح رئیس کمیته امداد گفت: فتاح بیشتر از من دغدغه استان را داشت و پیگیر مشکلات این استان بود.

وی عنوان کرد: بخش عمده‌ای از نیازهای خانوارها تامین شد و منابع پایدار استان را برای همه بخش‌ها پیش‌بینی کردیم.

مدیرکل سابق کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد نه استان مشارکتی بلکه استان حمایتی است و بیش از ۸۰ درصد منابع ما از خارج استان تامین می‌شود.

محبی عنوان کرد: در طول این سال‌ها ایجاد فضای همراه با آرامش و تعامل محور اصلی بود که دنبال شد و تلاش کردیم با همه حوزه‌های اقتصادی فارغ از نگاه‌های سیاسی تعامل داشته باشیم.

وی با اشاره به توزیع عادلانه منابع، سرکشی از نقاط محروم و استفاده از ظرفیت خیرین گفت: امضای تفاهم نامه با خیرین پشتیبان خود موید این موضوع است.

محبی عنوان کرد: خوشبختانه کمیته امداد به وظایف تخصصی خود پرداخت و از ورود به مسائل حاشیه‌ای پرهیز کرد.

در پایان مدیرکل جدید کمیته امداد عنوان کرد: کارهای زیادی در مجموعه کمیته امداد انجام شده اما هنوز جا برای کار وجود دارد که درخواست می‌کنم دستگاه‌ها از جزیره‌ای عمل کردن خودداری کنند تا بین نیروهای انقلابی هماهنگی ایجاد شود.

وی عنوان کرد: سیاست‌زدگی در کمیته امداد نباید باشد و عدالت در خدمت از برنامه‌های مورد نظر است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها