یادداشت
گفتگو و گزارش

مدیرعامل پتروشیمی دهدشت تغییر کرد/ اعتراض شدید نماینده کهگیلویه/ «هاشمی» به مراسم معارفه نرفت

مدیرعامل پتروشیمی دهدشت تغییر کرد/ اعتراض شدید نماینده کهگیلویه/ «هاشمی» به مراسم معارفه نرفت

مدیرعامل پتروشیمی دهدشت تغییر کرد.

به گزارش افتونیوز، طی حکمی از سوی ربیعی مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس «محمدرضا صاحب نسق» به عنوان مدیرعامل جدید پتروشیمی دهدشت منصوب شد.

صاحب نسق پیش از این مدیرعامل پتروشیمی بوعلی سینا بود که پس از آتش سوزی گسترده‌ای که در این مجموعه رخ داد برکنار شد.

همچنین یزدانی کاشانی مدیرعامل سابق پتروشیمی دهدشت به عنوان مدیرعامل مخازن سبز عسلویه منصوب شد.

صاحب نسق مدیرعامل جدید پتروشیمی دهدشت پس از برکناری از مسئولیت خود در پتروشیمی بوعلی مسئولیتی بر عهده نداشت و اکنون با حکم ربیعی مسئولیت مهم پتروشیمی دهدشت به وی سپرده شد.

صاحب نسق از نیروهای باتجربه صنعت پتروشیمی است که مسئولیتهای مهمی برعهده داشت که از جمله آن می توان به مدیرعاملی پتروشیمی خراسان، مدیرعاملی پتروشیمی آریانس فیلیپین و مدیرعاملی پتروشیمی بوعلی سینا اشاره کرد.

این انتصاب در حالی صورت گرفت که نماینده مردم کهگیلویه که پتروشیمی دهدشت در حوزه انتخابیه وی واقع شده ااز این تغییر بی اطلاع بوده و وقتی که در جریانم موضوع قرار می گیرد به شدت به این انتصاب اعتراض می کند و به نشانه اعتراض در مراسم معارفه حضور پیدا نکرد.

مراسم تودیع و معارفه روز 29 آبان در سالن کنفرانس پتروشیمی دهدشت واقع در تهران با حضور نمایندگان هلدینگ خلیج فارس، مدیرعامل سرمایه گذاری ایرانیان  و در غیاب نماینده کهگیلویه برگزار شد.

کلنگ احداث پتروشیمی دهدشت در سال 85 با حضور باهنر نائب رئیس وقت مجلس شورای اسلامی، نماینده وقت مردم کهگیلویه و برخی از مسئولان وزارت نفت در زمینی به وسعت 90 هکتار به زمین زده شد و قرار بود در مدت 1000 روز به سرانجام برسد اما با گذشت بیش از 12 سال از این کلنگ زنی، پیشرفت فیزیکی بسیار اندکی داشته است.

یکی از وعده های مهم انتخاباتی عدل هاشمی پور به سرانجام رساندن این پروژه برای مردم دهدشت بود و توانست رای اعتماد از مردم دهدشت بگیرد اما مشخص نیست تا وی بتواند تا پایان دوره نمایندگی آن را به سرانجام برساند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 امید 1397/12/18 14:59:11

    ایشون با بی تدبیری باعث خسارت بالایی به پتروشیمی بوعلی شد، هرجای دیگه دنیا بود بایست زندانی میشد، متاسفانه فقط در کشور ماست که مجدد به این افراد نالایق سمت میدن. ایشون داخل باند آقای نعمت زاده اند و مسلم این باند هنوز تمام اقتصاد کشور رو دست داره

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1397/9/13 15:41:40

    عجب بایست به کل خلعش بکنند نه سمت جدید بهش بدن مگر نماینده کارش تغییر و تحول نیروست؟ حتما حبری هست که عدلخان نگران شده...

    پاسخ
  • 3 هم استانی 1397/9/13 13:15:30

    واقعا در هیچ تغییر و تحولی در استان نماینده کهگیلویه را اطلاع هم نمی دهند و اصلا نظرش را هم نمی پرسند و بعد از جلسه تودیع و معارفه متوجه می شود که چی شده .

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها