یادداشت
گفتگو و گزارش

سردار اصلاح‌طلب و عضو ستاد نخست وزیر جنگ آماده مناظره با «هدایت‌خواه» است/ مناظره سردار و ستار دیدنی می شود/ عکس

سردار اصلاح‌طلب و عضو ستاد نخست وزیر جنگ آماده مناظره با «هدایت‌خواه» است/ مناظره سردار و ستار دیدنی می شود/ عکس

حیدری از سرداران اصلاح طلب جبهه و جنگ و عضو کمیته کشاورزی ستاد اقشار نخست وزیر جنگ در سال 88 برای مناظره با ستار هدایت‌خواه در هر زمان و مکانی اعلام آمادگی کرده است؛

به گزارش افتونیوز، این روزها فضای رسانه ای استان پردازش زیادی به جدال رسانه ای دکتر تاجگردون و هدایت‌خواه داشتند و پیشنهاد ستار هدایت‌خواه نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی برای مناظره با غلامرضا تاجگردون موجب شد که مجددا این بحث با شدت بیشتری پیگیری شود.

هر چند غلامرضا تاجگردون این روزها به علت کسالت و بیماری که داشتند شاید شرایط مناظره را فعلا نداشته باشند.

در این بین یکی از سرداران اصلاح طلب جبهه و جنگ و عضو کمیته کشاورزی ستاد اقشار نخست وزیر جنگ در سال ۸۸ برای مناظره با ستار هدایت‌خواه در هر زمان و مکانی اعلام آمادگی کرده است.

غلام علی حیدری ساکن روستای شیخ حسین چرام که باید اورا متولد جنگ نامید چون ۸سال دفاع مقدس با تمام خاطرات تلخ و شیرین برای سربلندی وطن ایستاد و. مبارزه کرد.

۱۸سال هم پا را از جغرافیای کشور بیرون گذاشت و در خدمت نهضت های آزادی خواه بود و اکنون با انگیزه ای صد چندان و بیش از گذشته مشتاق تلاش در مسیر توسعه مشغول مزرعه داری زیتون است.

این سردار اصلاح طلب اعتقاد دارد یک ده آباد باعث آبادانی شهر و استان و کشور می شود.

حیدری عضو اردوگاه سبز نخست وزیر جنگ و کمیته کشاورزی و اقشار ستاد مرکزی سال ۸۸ در تهران بوده، عضو شورای ملی زیتون و. تولید کننده برتر زیتون استان و همچنین عضو شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت در کهگیلویه و بویراحمد می باشد.

حیدری دارای تحصیلات کارشناس فلسفه غرب و فوق لیسانس امنیت و دفاع می باشد.

سردار اصلاح طلب و عضو ستاد مرکزی میرحسین موسوی در سال ۸۸برای مناظره با ستاد هدایت‌خواه اعلام آمادگی کرده که باید دید واکنش هدایت‌خواه به این اعلام آمادگی چیست؟

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها