یادداشت
گفتگو و گزارش

پیام تبریک رییس دانشگاه یاسوج به مناسبت روز دانشجو

پیام تبریک رییس دانشگاه یاسوج به مناسبت روز دانشجو

رئیس دانشگاه یاسوج در پیامی روز دانشجو را تبریک گفت.

به گزارش افتونیوز، متن کامل پیام دکتر احمد عریان در پی می آید:

بسمه تعالی

درود بیکران خود را نثار ارواح پاک و طیبه ی همه شهدای راه آزادی و استقلال میهن اسلامی می کنم که در مسیر تاریخ با جانفشانی های خود نهال انقلاب را آبیاری کردند تا اینک به درختی تناور تبدیل شود .

اگرچه در این مسیرپر پیچ و خم تمام اقشار و گروههای اجتماعی نقش های مختلف و موثری داشتند اما شهدای دانشجو در سال 1332 رنگ و بوی خاصی داشت و به نقطه ی عطفی تبدیل گردید که در تاریخ ماندگار و جاودان گشت .

در آن سال که بیش از 4 ماه از کودتای 28 مرداد نگذشته بود ، دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه تهران در مقابل معاون رئیس جمهور آمریکا به شهادت رسیدند تا فریاد گره خورده آنان بعد از سالها همچنان زمزمه دانشجویان استکبار ستیز و آزادی خواه ایران اسلامی باشد.

اینک مصطفی بزرگ نیا، احمدقندچی و مهدی شریف رضوی به عنوان 3 آذر اهورایی نقش رهبری دانشجویان ایران را به عهده دارند و هزاران رهرو و استکبار ستیز در این جامعه پرورش یافته است .

ضمن تبریک این روز به جامعه ی دانشگاهیان کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه دانشجویان دانشگاه یاسوج ، امیدوارم این روز همچنان پویا و ماندگار بوده و خواسته های برحق دانشجویان سرلوحه عملکرد مسئولان و متولیان امر باشد .

دکتر احمد عریان

رئیس دانشگاه یاسوج

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها