یادداشت
گفتگو و گزارش

علی پروازها، رمز پرواز کهگیلویه و بویراحمد از «دره» محرومیت و تبعیض

علی پروازها، رمز پرواز کهگیلویه و بویراحمد از «دره» محرومیت و تبعیض

مطلبی در برخی رسانه و کانال های خبری تحت عنوان آقای “استاندار، همین امروز برای عزل پرواز دیر شده است” منتشر شده است.

یکی از علل ناتوانی های دولت تدبیر و امید در پیمودن مسیر وعده ها و خوردن به بن بست های امروز حضور مدیران تاثیرگذاری در بدنه دولت است که نه تنها دلسوز دولت و آرمانهایش نبوده بلکه از خود بی تفاوتی محض نشان می دهند.

امروز در کهگیلویه و بویراحمد، علی پرواز مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری از جمله و معدود چهره های اصلاح طلب راستین، دلسوز و معتقد به دولت و نظام جمهوری اسلامی است که مجال یافته و توانسته با شایستگی به این سمت نائل آید گرچه پتانسیل وی بیشتر بوده است.

دلیل این همه بغض و کینه نسبت به وی جای تعجب است و چرا عده ای حضور وفاداران به اصلاح طلبی و دولت تدبیر و امید را بر نمی تابند؟

چرا مدیرانی و دوزیستان سیاسی که در دولت های نهم و دهم در استان و در جایگاه های مهم بوده و در دولت یازدهم بیشتر و تا حدودی در دولت دوازدهم هم همچنان مسئولیت دار هستند در حاشیه امن قرار می گیرند اما “علی پرواز” را بر نمی تابند و به صرف یک اظهار نظر علیه وی موج سواری و خواهان عزل وی می شوند؟

اما خطاب به استاندار محترم،اگر استان محروم کهگیلویه و بویراحمد روزی بخواهد غبار محرومیت را از تن بیرون کرده،باید مسئولیت ها به مدیران اندیشمند،دلسوز و وفادار به مردم و آرمان های انقلاب مثل علی پرواز سپرده شود.

(مطلب منتشر شده نظر نویسنده است و انتشار آن در سایت افتونیوز به معنای تایید تمام یا بخشی از آن نمی‌باشد)

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 میر رضا 1397/9/25 11:8:40

    این پرواز خیلی ادعاش میشه کلا جو کهگیلویه رو بهم ریخته..با وجودی که با خادمی مخالف بوده و هستم ولی بنظرم بهترین کار خادمی همین فرستادن پرواز به قم بود

    پاسخ
  • 2 انصاف 1397/9/22 11:26:9

    جناب پرواز ادم سالمی است ولی اولا ید دست صدا ندارد دوما نماینده گچساران ادم سالم نمی خواد سوما تا حالا پرواز به بی عدالتی و حذف مدیران کهگیلویه و بقیه اشکالات و مدیران شلاقی و رانت ها و شعارهای تو خالی استاندار و اعتبارات کهگیلویه که به باشت میرود و....... اعتراضی نکرده پس به جز حرف درمانی چه کرده

    پاسخ
  • 3 علی رضا 1397/9/20 15:34:19

    ایشون دنبال بزرک کردن خودشو همین وبس.

    پاسخ
  • 4 علی 1397/9/18 8:44:14

    از روزی که این پرواز اومده فقط حاشیه رو در شهرستان کهگیلویه زیاد کرده و هزار برابر جو این منطقه رو سیاسی کرده...استاندار باید پرواز رو زود عزل کنه

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها