یادداشت
گفتگو و گزارش

واکنشی به پیام تبریک هنرمندان به غریب‌پور/ هنر بی‌تدبیر خوار و زار است و سست

واکنشی به پیام تبریک هنرمندان به غریب‌پور/ هنر بی‌تدبیر خوار و زار است و سست

چندی پیش پیام تبریک برخی از هنرمندان استان خطاب به دکتر غریبپور در مسئولیت جدیدشان در این سایت خبری منتشر شد.

پس از انتشار بسیاری کامنتهای موافق و مخالف با ادبیات تند و بعضا فحاشی در زیر این پیام تبریک مواجه بودیم. کامنتهایی که تنها دست اندرکاران سایت آنها را خوانده و حذف می کردند.

متن زیر در چندین نوبت به این سایت خبری ارسال شده است که مدعی است از سوی جمعی از هنرمندان استان است.

متن کامل این پیام در پی می آید:

هنر بی تدبیر خوار و زار است و سست

متاسفانه متنی در فضای مجازی ظاهرا با هدف تبریک به مناسبت انتصاب جدید غریب پور به نام برخی از افراد منتشر شد که خود را هنرمند خوانده بودند؛ اما در باطن تخریب ایشان را هدف گذاری کرده بود. ذکر چند نکته دراین میان ضروری مینماید:

الف)قرار گرفتن نام برخی از افراد در این لیست که هیچگونه بهره ای از هنر ندارند جای شگفتی بود.

ب)اگر این جمع را هنرمند بدانیم که تعداد اندکی از آنها البته واجد این صفت هستند، باید متاسفانه اذعان نمود که در پیامشان جوی تدبیر و سیاست وجود نداشت. چه اگر وجود میداشت ضرورتی به دادن آدرس آنهم در این فضای طوفان زده امروز نبود. مردان با تدبیر در فضای انباشته از اتهام و دشمنی اگر هم قصد دادن آدرس کنند به احتمال مخاطب را به آدرسی عوضی حواله می کنند. مگر اینکه خود را راضی کنیم که قصد آنها دادن آدرس عوضی باشد.

ج)همه مردم کهگیلویه و بویراحمد واقفند که غریب پور شخصیتی خودساخته است که تنها به اتکای نیروی ذاتی خود و آنچنانکه خود در شعارهایش در حوزه توسعه ملی عنوان می نمود "توکل بر خدا" به مناصبی که حقیقتا شایستگی آن را داشت، دست یافته است. گرچه شایستگی او بیش از اینهاست، اگر در این راه حمایتگرانی هم داشته بی تدبیری محض است که آنها را برملا کنیم و به عالمیان نشان دهیم.

د)اگر به اصطلاح هنرمندان سیاستمدار مان!!! قصد تبریکی اینگونه داشته اند میتوانستند به همان نماینده محترم مجلس نامه نوشته و از او سپاسگزاری کنند و مضافا اینکه بخواهند دست یک نفر دیگر را و فقط یک نفر دیگر را گرفته و برکشد.

ه) در بخشی از نامه این به اصطلاح هنرمندان آمده است به رغم قدرناشناسی هایی که در حق دکتر وکیلی شده است!!!! از این افاضل روزگار میپرسیم دقیقا ذکر نمایید مخاطب آین عبارت کیست؟ خوب است این دوستان که یقینا برخی از آنها شاید متن را حتی یکبار هم نخوانده اند پاسخ دهند که این قدرناشناسان چه کسانی هستند؟ و دقیقا قدر چه چیزی را باید بدانند؟

چقدر خوب است یاد بگیریم وقتی مطلبی را منتشر میکنیم یکبار به دقت بخوانیم و به زوایا و خفایای آن و تبعاتی که میتواند ایجاد کند بیندیشیم ، چه زیان انتشار یک گفته نابجا مثل تیری است که ناگهانی از کمان بیرون رود و در مسیر خود خیلی از آبادیها را ویران میکند. آنجاست که میگویند: لعنت بر دهانی که بی موقع باز شود.

جمعی از هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 ناشناس 1397/10/1 2:0:41

    چرا هی سختش می کنید. از خود غریب پور بپرسید کی کمک کرده چطوری در این جنگ قدرت به اینجا رسیده. لااقل در جمع قبلی که به ادعای شما هنرمند نیستن نام یکی دوتا از نزدیکان و نیروهای خود غریب پور بود

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1397/10/1 1:57:55

    جمع قبلی لااقل هنر نوشتن نامشون رو داشتند این جمع چرا یک اسم هم ندارد که بدانیم هنر اینان چه هست؟

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها