یادداشت
گفتگو و گزارش

اثر هنری هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی از مواد بازیافتی/ کارگاه تابلوسازی از مواد بازیافتی راه‌اندازی می‌شود

اثر هنری هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی از مواد بازیافتی/ کارگاه تابلوسازی از مواد بازیافتی راه‌اندازی می‌شود

اکثر زباله ها در طبیعت قابل بازیافت هستند.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد، پسماند و پلاستیک 2 معضلی هستند که امروزه محیط زیست با آن مواجه است.

زباله های پلاستیکی یکی از بزرگترین معضلات زیست محیطی جهان امروز است . این ساخته دست بشر بعلت قابلیت های فراوانی که دارد با تکیه بر قیمت ارزان آن , به شکل های گوناگونی مورد ا ستفاده قرار می گیرد .

کاربرد این محصول به حدی در زندگی امروزه گسترده شده که می توان انواع آن را در وسایل و ابزارهای پیش پا افتاده و روز مره گرفته تا وسایل فوق پیش رفته و استرا تژیک به راحتی دید , تا جائیکه زندگی بدون آن ممکن به نظر می رسد.

بر همین اساس امین الله بالین پرست هنرمند کهگیلویه وبویراحمدی که با استفاده از مواد بازیافتی و به شکل ساده اثرهنری از طبیعت ساخته است دراین خصوص گفت: حفظ محیط زیست و طبیعتی عاری از زباله و پلاستیک همواره یکی از دغدغه های من بوده است .

وی گفت: همواره در این فکر بوده ام که چگونه می توانم با اقدامی عملی , دوستان و هم نوعان خود را از اهمیت حفظ محیط زیست آگاه نمایم تا اینکه به فکر ساخت اثر هنری از مواد بازیافتی افتادم.

هنرمند کهگیلویه وبوراحمدی افزود: ساخت این تابلو و اثر هنری بشدت مورد استقبال دوستان وعلاقمند به کار هنری قرار گرفت و امیداورم در آینده بتوانم بصورت جدی تری این کار را توسعه , و یک کارگاه تابلو سازی کوچکی از مواد بازیافتی را اندازی نمایم.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 امین بالین پرست 1398/2/13 5:38:19

    سپاس از شما و افتو نیور

    پاسخ
  • 2 امین بالین پرست 1398/2/13 5:34:4

    متاسفانه مسوالان به قول های که می دهند فقط به صورت اتفاقی عمل می کند آهنم به شرطی که منافعی در آن داسته باشند! آنها فقط وعده دادند و با چندتا سلفی قاعله را ختم به خیر کردند چنان و چنینشان در حد شعار باقی ماند نتنها حمایتی نکردند بلکه بعد ها بنده را با یک اقدام زشت و ناباورانه متخلف زیست محیطی معرفی کردند و برایم در دادگاه پرونده سازی کردند تنها به جرم حمایت از طبیعت و افشای قطع ۱۳۲۱درخت بلوط در منطقه زاگرس بیخ گوش محیط زیست ! آری این است پاداش دوست داشتند طبیعت درکنار مدیران شعاری !

    پاسخ
  • 3 شهرام 1397/10/24 8:37:11

    درود بر جنتب بالین پرست خوش ذوق و هنرمند

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها