یادداشت
گفتگو و گزارش

پارک بانوان یاسوج؛ یک پروژه شکست خورده‌ی دیگر

پارک بانوان یاسوج؛ یک پروژه شکست خورده‌ی دیگر

کسانی که در روز افتتاح پارک بانوان شهر یاسوج با حضور ملاوردی معاون امور بانوان ریاست جمهوری در مکان این پارک حضور داشتند خوب به یاد دارند که چه حرص و ولعی برای دیده شدن در میان جماعت دست اندرکار موج میزد و مجموعه استانداری و بویژه فریبا رحمان پور مدیرکل امور بانوان استانداری از یک طرف و مجموعه شهرداری و در راس آن زهرا زمانی عضو شورای شهر از طرف دیگر سعی داشتند که این پروژه را از نتیجه ی عملکرد و محصول مدیریت خود معرفی کنند .

البته تنها این دونفر نبودند که در پی مصادره و یا گرفتن عکس یادگاری با ملاوردی بودند، بلکه چهره های دیگری از بانوان نیز بودند که در آن ایام سودای حضور در انتخابات شورای شهر داشتند و می خواستند با سلفی های اتفاقی رزومه ای برای خود دست و پا کنند .

پارک افتتاح شد ولی قبل از آن کارشناسان نسبت به مکان این پارک تذکر دادند. اینکه اولا چه نیازی به یک پارک جداگانه و محصور است و این موضوع جز ایجاد یک دیوار تبعیضی چیز دیگری نیست و در ثانی اگر بنا بر ضرورت ساخت چنین پارکی است چرا این پارک باید در جایی ساخته شود که از هر زاویه می توان بر آن مشرف بود و فلسفه اصلی احداث آن زیر سوال باشد

پارکی که اساسا برای مورد استفاده قرار گرفتن نیست سرنوشتش از اول مشخص است و حالا گفته می شود این پارک در یک مکان جدید باید احداث شود .

عدم پاسخگویی و حواله کردن مشکلات به دیگران از ویژگی های بارز مدیران در استان است و نباید هم انتظار داشت کسی یا کسانی پاسخگوی بودجه ای باشند که با عوارضات مردم جمع آوری شده است و بی هدف و بدون برنامه هزینه می شود.

منبع: کانال گلبونگ
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 همشهري 1397/10/13 9:20:16

    زماني و رحمانپور سر تصاحب اين پارك به نام خود ، مشاجره هم كردن !!! كاش يكيشون الان توضيحي در اين مورد مي داد !

    پاسخ
  • 2 بویراحمد سرافراز 1397/10/12 8:31:59

    در میان جماعت دست اندرکار موج میزد و مجموعه استانداری و بویژه فریبا رحمان پور مدیرکل امور بانوان استانداری از یک طرف و مجموعه شهرداری و در راس آن زهرا زمانی عضو شورای شهر از طرف دیگر سعی داشتند که این پروژه را از نتیجه ی عملکرد و محصول مدیریت خود معرفی کنند خدایی اینو راست گفتی و من هم شاهد بودم

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها