یادداشت
گفتگو و گزارش

پزشک مشهور هم‎‌استانی عزادار شد/ پیام تسلیت پرسنل بیمارستان بی‌بی حکیمه

پزشک مشهور هم‎‌استانی عزادار شد/ پیام تسلیت پرسنل بیمارستان بی‌بی حکیمه

رئیس بیمارستان بی بی حکیمه گچساران عزادار شد.

به گزارش افتونیوز، دکتر پردیس بخشایی از پزشکان سرشناس استان و رئیس بیمارستان بی بی حکیمه گچساران در غم از دست دادن پدر به سوگ نشست.

مراسم ختم و بزرگداشت در گچساران برگزار می شود.

سایت افتونیوز این مصیبت را به خانم دکتر بخشایی و آقای بلوطی عضو محترم شورای شهر گچساران تسلیت گفته، برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزو دارد.

در پی این مصیبت، پرسنل بیمارستان بی بی حکیمه خاتون(س)شهرستان گچساران در پیامی درگذشت پدر دکتر پردیس بخشایی ریاست بیمارستان بی بی حکیمه خاتون(س) را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت پرسنل بیمارستان بی بی حکیمه خاتون(س) به شرح زیر است:

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ سرکار خانم دکتر پردیس بخشایی می دانیم تسلیت دادن در غم بزرگی چون فقدان پدر کار آسانی نیست. پدر پشتوانه و تکیه گاه توست و افسوس وقتی این را با همه وجود لمس می کنی که او را از دست داده ای. ضایعه درگذشت پدر مهربان،اسوه علم و حلم را از صمیم قلب تسلیت عرض می نماییم. اکنون که مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را در این روزهای فصل خزان ماتمزده به انتظار بنشیند،که این خود بارزترین فلسفه آفرینش در فراخنای بی کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست. بدینوسیله از درگاه ایزد منان برای آن بزرگ سفر کرده مغفرت و علوی درجات و بازماندگان صبر جمیل و جزیل خواهانیم.

از طرف پرسنل بیمارستان بی بی حکیمه خاتون(س)

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها