یادداشت
گفتگو و گزارش

فرماندار چرام: انتقال نمایندگی اوقاف چرام به دهدشت بدون هماهنگی بود

فرماندار چرام: انتقال نمایندگی اوقاف چرام به دهدشت بدون هماهنگی بود

فرماندار چرام گفت: انتقال اداره اوقاف چرام به شهر دهدشت بدون هماهنگی بود.

به گزارش افتونیوز، هادی فتاحی‌اصل، فرماندار درخصوص انتقال نمایندگی اوقاف چرام به دهدشت عنوان کرد: اداره کل اوقاف استان تاکنون هیچ‌گونه مکاتبه‌ای با فرمانداری نداشته و بدون هماهنگی، نمایندگی اوقاف چرام را به دهدشت انتقال داده است.

وی افزود: اوقاف استان برای همه شهرستان‌ها اعتبار گذاشته، اما برای چرام اعتبار خاصی درنظر نگرفته است، ضمن اینکه این شهرستان از بهمئی و گچساران گردشگرپذیرتر است و امامزادگان مشهوری ازجمله بقاع امامزاده علی(ع)، بی‌بی رشیده (خواهر امام رضا(ع)) و امامزاده حمزه(ع) دارد.

فرماندار چرام در پاسخ به اینکه چرا برای مکان نمایندگی مکاتبه‌ای انجام ندادید و یا یک اتاق در فرمانداری برای فعالیت در نظر نگرفتید؟ بیان کرد: اول اینکه مکاتبه کردن وظیفه مدیرکل اوقاف است دوم اینکه کمبود فضای فیزیکی در فرمانداری در حدی است که ما برای اداره صمت نیز نتوانسته‌ایم تأمین مکان کنیم.

فتاحی‌اصل یادآور شد: مدیرکل اوقاف با مجموعه خویش در شهرستان چرام حاضر شود و با ما نشستی برگزار کند تا جهت رفع نواقص چاره‌ای بیندیشیم، ضمن اینکه می‌توانیم تا زمان تامین ساختمان مناسب، نمایندگی اوقاف شهرستان را در محوطه بقعه امامزاده بی‌بی رشیده(س) مستقر کنیم.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ناشناس 1397/10/17 11:57:38

    پس حضرت عالی انجا چه کاره ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها