یادداشت
گفتگو و گزارش

اصلاح‌طلب هم‌استانی مشاور عالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد شد/ عکس

اصلاح‌طلب هم‌استانی مشاور عالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد شد/ عکس

اصلاح طلب هم استانی و قائم مقام ستاد انتخاباتی دکتر روحانی به عنوان مشاور عالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش افتونیوز، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حکمی «چنگیز هاشمی» را به عنوان مشاور عالی خود در حوزه اقتصاد و سرمایه گذاری منصوب کرد.

در حکم علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به هاشمی آمده است با عنایت به حسن سابقه، تعهد و تخصص جنابعالی و به موجب این ابلاغ جنابعالی را به عنوان مشاور اینجانب در امور اقتصادی و سرمایه گذاری منصوب می‌نمایم. امید است با اتکال به خداوند منان و تلاش و پیگیری طراح آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در امور محوله موفق و موید باشید.

چنگیز هاشمی قائم مقام ستاد دکتر روحانی در استان کهگیلویه و بویراحمد، فعال اقتصادی و هم اکنون به عنوان قائم مقام اتاق بازرگانی و کشاورزی استان مشغول به فعالیت است.

هاشمی دارای درجه دکترای مدیریت اجرایی از دانشگاه بر دووی فرانسه و دانشجوی فوق دکترا (post-dc) دانشگاه گرونبل فرانسه است.

وی مدرس دانشگاه در سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا است.

هاشمی از چهره های سیاسی اصلاح طلب استان، از نیروهای تأثیرگذار و معتمد احزاب سیاسی اصلاح طلب استان به شمار میرود که تا کنون بخش مهمی از مطالبات جریان سیاسی همسو با دولت را بواسطه مقام ارشد در ستاد انتخاباتی دکتر روحانی پیگیر بوده است .

در دوره استانداری دکتر خادمی وی از گزینه‌های جدی معاونت امور هماهنگی عمرانی بود.

به نظر می رسد استاندار کهگیلویه و بویراحمد با این حکم قصد دارد به فعالان ستاد روحانی نزدیک شده و از حضور آنها در مدیریتهای استان یا پستهای مشاوره ای استفاده بیشتری ببرد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 قلی 1397/10/20 22:21:8

    دلار چنده جانم

    پاسخ
  • 2 بویراحمد جواب به بویراحمد سرافراز 1397/10/18 19:14:56

    آقای محترم از هر طایفه یا شهر یا قومی هستی وجدان داشته باش و از نام بویراحمد سو استفاده نکن احتمالا از گفتن طایفه و شهر خود خجالت میکشی که اسم یا طایفه واقعی خودت را نمیگویی

    پاسخ
  • 3 با خدا 1397/10/18 13:39:24

    جناب بویراحمد سرافراز حیف این اسمی که برای خودت انتخاب کرده ای و کامنت گذاشتی چون امثال شماها بویراحمد را به ورطه سقوط و نابودی و تظلم برده اید و دست از این افکار متحجر وتفرقه افکن برنمی دارید.

    پاسخ
  • 4 بویراحمد سرافراز 1397/10/18 11:41:33

    همین یکی برای اصلاح طلبان کافیه و قطعا استاندار از مهره های سوخته بهره ای نخواهد برد تا استان ب آشوب سیاسی کشیده شود

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها