یادداشت
گفتگو و گزارش

واکنش مسئولان استانی به سوءقصد به رئیس دادگستری

واکنش مسئولان استانی به سوءقصد به رئیس دادگستری

پس از سوءقصد به رئیس کل دادگستری استان برخی از مسئولان استانی نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند.

به گزارش افتونیوز، غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس اولین مسئولی بود که این اقدام را محکوم کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان به بویرنیوز، گفت: نمایندگان استان ضمن محکوم کردن این اقدام ناجوانمردانه و ضد امنیتی، خواستار شناسایی عامل و یا عاملین این رفتار غیر انسانی و اشد مجازات برای آنها هستند.

غلام محمد زارعی از اهمیت وجود احساس امنیت بعنوان یکی از حیاتی ترین حقوق مردم، گفت: امنیت از مهم ترین و اساسی ترین نیازهای مردم است، نباید قانون شکنان و مخلان امنیت لحظه ای از اقدامات زشت خود احساس آرامش کنند.

زارعی خاطر نشان کرد: بدیهی است با توجه به اشراف کامل اطلاعاتی و تجربیات گرانبهای امنیتی، شناسایی مجرمان چندان مشکل نیست و باید روند شناسایی و برخورد بدون اغماض با عاملان این حادثه تسریع شود.

پیام آیت الله ملک حسینی در محکومیت تیراندازی به مزارعی

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در پیامی سوء قصد به جان رئیس کل دادگستری استان را محکوم کرد.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در این پیام آورده است: حادثه پیش آمده در روز ۱۹ دی ماه در شهر یاسوج به هر جهت و بهانه‌ای محکوم است.

حرکت‌های زشت و وحشیانه که امنیت جامعه را مخدوش می‌کنند، نفرت هر انسانی را بر می‌انگیزد. انتظار می‌رود مسئولان قضایی و امنیتی عاملان را به سرعت شناسایی کنند.

بدیهی است چنین حادثه‌هایی به مدیریت معقول و انسانی نیاز دارند تا باعث تشدید هرج و مرج نشود.

انشاءالله استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد بر امور نظارت خواهند نمود و در این زمینه دستورات لازم را به شورای تامین خواهند داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد سوء قصد به رئیس کل دادگستری استان را محکوم کرد

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تیراندازی امروز ياسوج نشانه گرفتن امنيت و آرامش مردم شريف اين استان بود . کسانی که دست به اين اقدامات شنيع و غير انساني می زنند ،بدانند با اين تحرکات راه به جایی نخواهند برد.تردیدی نيست كه تلاش براي ايجاد ناامني و بر هم زدن آرامش مردم، حاصلی جز بی آبرویی عاملان و آمران از یک سو و بالا بردن انسجام ،اتحاد و همبستگی بیشتر مسئولان و مردم شريف از سوی دیگر نخواهد داشت. اينجانب ضمن محكوم كردن اين اقدام غير انساني ، از مسئولان امنیتی،انتظامي و قضایی می خواهم با درايت ، جدیت ، سرعت و بسیج تمامی توان،امکانات و قوا در جهت شناسایی عامل یا عاملین اين تيراندازي ، استوار گام بردارند و در اين مسير از هيچ تلاشي فروگذاري نكنند ، تا در آينده شاهد اين وقايع نباشيم.

علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

پیام رئیس سازمان جهادکشاورزی استان در محکومیت سوقصد به مزارعی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی، سوقصد به جان رئیس دادگستری این استان را محکوم کرد.

سوقصد به جان رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از هر چیز امنیت این استان را نشانه رفته است. حادثه امروز فقط ترور یک شخص نبود بلکه حادثه ای بود که اگر به خوبی مدیریت نشود همه لایه های مختلف جامعه از آن متضرر می شوند. اینجانب به نمایندگی از جامعه شریف کشاورزی این حرکت کور و ناکام را محکوم می کنم؛ ان شاالله با شناسایی سریع عوامل این حادثه و مجازات آنان، فکر بر هم زدن آرامش و امنیت از سر همه کسانی که دل در گرو وحدت و پیشرفت این استان ندارند، بیرون خواهد رفت.

الیاس تاج الدینی رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

پیام نماینده کهگیلویه در محکومیت سوءقصد به رئیس دادگستری استان

بسم الله الرحمن الرحیم

عمل زشت و غیرانسانی سوء قصد به جان رئیس کل دادگستری استان آنچنان مذموم و محکوم است که خاطر هر انسانی را آزرده و جربحه دار می نماید. جای بسی شکر و سپاسگزاری از قادر متعال است که حضرت حجه الاسلام والمسلمین مزارعی و همراهان در این حادثه شوم، آسیبی ندیدند و در ادامه خدمتگزاری به مردم، سالم و آماده هستند. آنگونه که در بیانیه مجمع نمایندگان استان به درستی ذکر گردیده، برقراری امنیت از حقوق اصلی و نیازمندی های اساسی مردم بوده و از همین منظر، برخورد قاطع و عاجل با عوامل مخل امنیت، نیز از حقوق اولیه مردم و در راستای برقراری اصل موضوع (امنیت) می باشد که لازم است استاندار محترم، بدون درنگ اقدامات لازم و ممکن را به عمل آورد تا هرچه سریع تر هتاکان قانون شکن به سزای عمل خویش برسند. از جناب آقای مزارعی انتظار دارم آنگونه که خود نیز پس از حادثه فرموده اند در اجرای عدالت و خدمتگزاری به مردم مصمم و مصداق آیه شریفه ی «فاستقم کما امرت» باشند.

عدل هاشمی پور نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها