یادداشت
گفتگو و گزارش

پیگیری‌های دکتر عریان نتیجه داد/ تجهیزات کمک آموزشی بنیاد قلم چی به دانشگاه یاسوج رسید

پیگیری‌های دکتر عریان نتیجه داد/ تجهیزات کمک آموزشی بنیاد قلم چی به دانشگاه یاسوج رسید

با پیگیری و تلاشهای دکتر عریان ، تجهیزات کمک آموزشی بنیاد خیریه قلم چی به دانشگاه یاسوج رسید.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه، در حالی که کمتر از 70 روز از بازدید مدیرعامل و مسئولان بنیاد قلم چی از دانشگاه یاسوج می گذرد ، سه کامیون از تجهیزات کمک آموزشی این بنیاد خیریه جهت نصب و راه اندازی وارد دانشگاه یاسوج شد .

حدود یک ماه پس از بازدید آقای کاظم قلم چی از کتابخانه و خوابگاههای دانشگاه یاسوج ، مسولان این دانشگاه در تهران تفاهم نامه همکاری با بنیاد قلم چی را منعقد کردند و با پیگیری های صورت گرفته ، وسایل کمک آموزشی برای تجهیز کتابخانه مرکزی دانشگاه یاسوج ( کتابخانه بهمن بیگی) و سالن های مطالعه 9 خوابگاه دانشجویی به دانشگاه تحویل داده شد .

در گام اول بیش از 650 صندلی و 350 میز مطالعه به دانشگاه اختصاص یافته و بنا به گفته مسولان این همکاری در آینده نیز تداوم می یابد.

این وسایل از بهترین و بالاترین استاندارد های روز برخوردار بوده و از مطلبوب ترین طراحی ها نیز بهره می برد وبه صورت سالانه نیز مورد ارزیابی نیز قرار می گیرند .

قرار است در مراسمی با حضور آقای قلم چی به صورت رسمی از این وسایل بهره برداری شود .

علاوه بر این مدیر عامل علمی آموزشی قلم چی در تفاهم نامه ای که با دانشگاه یاسوج منعقد کرده است دانشجویان ممتاز دانشگاه یاسوج را به مدت دوسال بورسیه می نماید.

[gallery ids="42408,42409,42410,42411,42412,42413"]
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها