یادداشت
گفتگو و گزارش

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد/ افزایش سهم بانوان از پست‌های مدیریتی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد/ افزایش سهم بانوان از پست‌های مدیریتی

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی جداگانه‌ای، مدیرکل کانون استان‌ کهگیلویه و بویراحمد را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری افتونیوز، فاضل نظری در این حکم،کبری اخلاقی‌نیا را به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان‌ کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

نظری در این حکم بر شکوفایی استعدادها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان به‌عنوان هدف محوری کانون تاکید کرده و از آن‌ها خواسته‌ است برای تحقق این امر ضمن ایجاد محیطی پرنشاط و امیدبخش از ظرفیت‌ دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده ارجمند کانون نیز بهره گیرند.

مدیرعامل کانون همچنین بر اهمیت تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها، توجه به ابزارها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدف‌مند مهارت‌ها و مقوله‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی و اقتضائات فرهنگی بومی تاکید کرده است.

بر اساس این خبر، کبری اخلاقی‌نیا دانشجوی دکتری روان‌شناسی تربیتی ازدانشگاه های معتبرکشور است که جایگزین محمود پیروزه شده است که از مرداد ۹۷ تاکنون سرپرستی اداره‌کل کانون کهگیلویه و بویراحمد را برعهده گرفته بود.

با انتصاب خانم اخلاقی نیا، سهم بانوان از پستهای مدیریتی استان افزایش یافت و گویا قرار است در آینده نیز از پتانسیل و ظرفیت بانوان در دیگر مناصب مدیریتی در استان و شهرستانها استفاده شود.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 بویراحمد سرافراز 1397/11/8 8:58:22

    سلام/ ضمن تبریک به خانم اخلاقی نیا، اما اگر قرار بود اینگونه بشود چرا از روز اول نشد و آقای محمود پیروزه که بسیار انسان فرهیخته و شاخصی در استان و در ایل و تبارمان هستند با ناراحتی و نگرانی کنار گذاشته شدند؟ کاش محمود عزیز از روز اول نمی پذیرفت. این روزها هم می گذرد تا روز موعود

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها