یادداشت
گفتگو و گزارش

شهبازی سرپرست استاندارد کهگیلویه شد

شهبازی سرپرست استاندارد کهگیلویه شد

در نشستی با حضور مدیر کل استاندارد سرپرست نمایندگی ان در کهگیلویه معرفی شد

به گزارش افتونیوز،دیدار مدیر کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد با فرماندار کهگیلویه که به منظور بهبود تعامل برای همکاری بیشتر این سازمان با دستگاههای اجرایی شهرستان انجام شد الهام شهبازی به عنوان سرپرست نمایندگی این سازمان در کهگیلویه بزرگ(کهگیلویه،لنده وچرام) معرفی شد.

فرماندار کهگیلویه با تاکید بر اهمیت استاندارد در زندگی ایمن ونقش سازمان استاندارد در رعایت حقوق مصرف کننده و استفاده از کالا و خدمات با کیفیت را مهم تلقی کرد

جعفر نیکبخت با اشاره به دغدغه های خود در شهرستان در حوزه استاندارد بر تلاش بیش از پیش این دستگاه تاکید کرد.

رئیس شورای اداری شهرستان کهگیلویه در خصوص مشکلات این سازمان در شهرستان اعم از کمبود مکان ، نیروی اداری و تجهیزات قول مساعدت و همکاری داد.

در این جلسه الهام شهبازی پور به عنوان سرپرست نمایندگی استاندارد کهگیلویه به فرماندار کهگیلویه معرفی شد . الهام شهبازی پور پیشتر به عنوان نماینده سازمان استاندارد مستقر در کهگیلویه انجام وظیفه میکرد.

بهمن رحمتی ضمن ارائه اقدامات این سازمان در استان و شهرستان کهگیلویه خواستار حمایت و پشتیبانی از این سازمان در شهرستان شد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 شهروند 1397/11/9 1:1:40

    اسم این اداره اینطور هست: اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد دیگه اون کلمه تحقیقات صنعتی رو نداره اصلاح بفرمایید

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها