یادداشت
گفتگو و گزارش

ایلامی: نیروی در دانشگاه علوم پزشکی استخدام نشده است

ایلامی: نیروی در دانشگاه علوم پزشکی استخدام نشده است
نیروها به صورت موقتی روزمزد کار می کنند به گزارش افتونیوز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت؛ استخدام یعنی با مجوز دولت و توسط سازمان سنجش انجام می گیرد که یا رسمی و یا پیمانی است و چیزی که مردم اظهار می کنند وجود ندارد. ایلامی افزود؛ نیروهایی که در حال فعالیت هستند به صورت موقتی و روزمزد کار می کنند استخدام محسوب نمی‌شود ومجوزی هم برای نیروهای شرکتی داریم که بصورت حجم کار وموقتی هستند. وی اظهارداشت؛ در مورد اشتغال موقت هم آزمونی گرفتیم که هفته گذشته نتیجه آن اعلام شد ونیروهایی که مردم تصور میکنند کارگری هستند وچیزی به اسم استخدام نداریم. ایلامی در مورد بازنشستگی رئیس شبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه هم اظهار نظر کرد وگفت؛قوانین سازمان بازنشستگی شامل کسانیکه اعضای هیئت علمی ومدرک تحصیلی دکترا هستند شامل نمی شود ومی توانند تا ۳۵ سال ادامه دهند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد؛ دکتر داوری چون دارای تحصیلات دکترا می باشد با توجه به قوانین می تواند تا ۵ سال دیگر ادامه دهد
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 9 نظر

  • 1 محمد 1397/11/9 8:5:0

    این ادعا آقای ایلامی وضعیت را بدتر نشان می دهد پس نه تنها نمی تواند امورات دانشگاه را مدیریت کند بلکه اصلا از دانشگاه و شبکه ها هم خبر ندارد که چه خبر است . عصر عصر شفاف سازی و حقیقت گویی است چرا واقعیتها گفته نمی شوند و با کم و زیاد بیان می شوند عالم و آدم از بکار گیری فله ای و پارتی بازی در دانشگاه علوم پزشکی و شبکه ها خبر دارند متاسفانه رئیس دانشگاه می گوید کسی بکار گرفته نشده است.

    پاسخ
  • 2 دناسی 1397/11/8 19:54:7

    هرچی می خوای اسمشو بزار روزمزد موقتی قراردادی شرکتی کارگری این حرف ها چیزی را درمان نمی کنه چرا اینهمه بی عدالتی ! گیرم نیرو روزمزد یا موقتی یا شرکتی یا کارگری باشه اقای ایلامی این شرایط قابل قبول نیست استخدام به این شکل جز بی عدالتی و بی احترامی به مردم بخصوص قشر ضعیف یسچ چیز نیست برو یسر به شبکه درمان سی سخت بزن ببین چند نفر از روی رابطه به اینصورت اومدند سر کار و حق دیگران را خوردند بی انصافی هست بقیه شبکه های دیگر استان هم یکی از یکی بدتر.

    پاسخ
  • 3 کارشناس ستاد دانشگاه 1397/11/8 19:42:57

    والله نمی دونم غیرت بچه های کهگیلویه و بویراحمد کجا رفته که یکی اومده دو سال همه را سرکار گذاشته و همه چیز را به بازی گرفته. اونهم در دستگاه سلامت جای تاسف دارد.

    پاسخ
  • 4 مطلع 1397/11/8 17:46:33

    صد در صد کذب میگوید  تبصره ۳ و ۴ و حجمی و شرکتی میآورند و بسیاری از آنها در پست های حساس مشغول به کارند بنا به ملاحضات اخلاقی اسم نمیآوریم ولی آگر بازرس بی طرف به دانشگاه و معاونت ها و شبکه ها خصوصا شبکه گچساران و باشت و بیمارستان ها بیایند کارمندان استخدامی های بدون ضابطه طی دو سال گذشته را معرفی میکنند  همین الان هم تعدادیشون بشدت دنبال اتمام کار استخدامیشون بدون ضابطه هستند و در مراحل آخر هستند خدا میداند بدون اغراق تعداد معترضین بشدت در تمام قسمت های دانشگاه زیاد شده و ما دیگه خسته شدیم از توجیح های دروغین و از احاظ وجدانی هم تحت فشاریم 

    پاسخ
  • 5 علی 1397/11/8 9:57:47

    استخدام بصورت قرارداد تبصره 3 و تبصره 4 استخدام بصورت پزشک خانواده استخدام بصورت شرکت خدماتی موقتی هست !!!!!؟ آقای ایلامی خودتی!!

    پاسخ
  • 6 علی رحم 1397/11/8 9:55:46

    ایلامی ما رو چه فرض کردن!!!!!!!؟؟؟؟؟

    پاسخ
  • 7 کارمند علوم پزشکی 1397/11/8 9:52:44

    متاسفانه باز هم سفسطه و زبان بازی کردند. مگر نه چند ماه قبل که هیچ ربطی به بازنشستگی هم نداشت ابلاغ مدیر شبکه کهگیلویه را لغو کردند و بعدش هم با اعتراض عدل هاشمی دوباره ابلاغ زدند و در ادامه در پاسخ به رسانه ها گفتند که بزودی یک مدیر جدید معرفی می شود! همه قول و قرارهای ایلامی بستگی به نظر فلان و بهمان نماینده داره و از خودش نیست.

    پاسخ
  • 8 حسینی 1397/11/8 8:32:53

    شما گفتی و مردم هم باور کردند مگر این ملت اینهمه بکار گیری بدون مجوز و پارتی بازی را نمی بینند و آن هم در استان کوچکی که اکثریت مردم همدیگر را حتی با اسم پدر و جد پدری و مادری می شناسند گفتن حقیقت و شفاف سازی خیلی بهتر است .

    پاسخ
  • 9 هم استانی 1397/11/8 7:54:3

    این حرفها قابل قبول نیست مگر مردم از هیچی خبر ندارند اهل رسانه و مردم عوام هم از شما بیشتر می دانند که چندین نفر بصورت شرکتی و قراردادی بکار گرفته شدند و با پارتی بازی هم اکنون مشغول بکارند.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها