یادداشت
گفتگو و گزارش

جلوی دلالی کالاهای اساسی کهگیلویه گرفته شد

جلوی دلالی کالاهای اساسی کهگیلویه گرفته شد

رئیس صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه گفت عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: طی سه ماه گذشته 53 تن گوشت قرمز وارداتی به قیمت هر کیلوگرم 29 تا 38 هزار تومان وارد شبکه توزیع سه شهرستان کهگیلویه،چرام و لنده شد.

به گزارش افتونیوز، سید یاسین علویان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: با هدف تعدیل قیمت‌ اقلام کالای اساسی ارزاق مشمول تنظیم بازار وارد شبکه توزیع شده و ادامه دارد.

علویان تصریح کرد: 12 تن مرغ منجمد به قیمت هر کیلوگرم هشت هزار و 900 تومان توسط عاملان عرضه شد.

وی،ادامه داد: 15 تن تخم‌مرغ با نرخ دولتی 13 هزار و 800 از دیگر ارزاق توزیع شده در این سه شهرستان بود.

وی با بیان اینکه نظارت بر توزیع ارزاق مشمول تنظیم بازار از جمله گوشت قرمز،مرغ منجمد،برنج و شکر با حساسیت و تدابیر ویژه انجام می‌شود،افزود:با تدابیر اندیشیده شده اجازه دلالی به سودجویان داده نشد و بی‌نظمی‌ها به حداقل رسید.

این مسؤول افزود: با توجه به نیاز سه شهرستان توزیع اقلام به صورت هفتگی انجام می‌شود.

علویان با اشاره به وظیفه نظارتی اداره صنعت،معدن و تجارت اظهار داشت: نظارت بر واحدهای تولیدی،انواع صنوف،حامل‌های انرژی،مهدهای کودک،مؤسسات غیر انتفاعی و دفاتر مخابراتی از دیگر مأموریت‌های اداره است.

وی با بیان اینکه نظارت بر بازار با استفاده از بازرسان افتخاری تشدید می‌شود،گفت: تعدادی بازرس افتخاری اداره را در بازرسی و کنترل بازار کمک می‌کنند و قرار است هر 10 واحد صنفی با یک بازرس نظارت شود.

علویان ارسال 217 پرونده تخلف به تعزیرات را از جمله عملکرد بازرسان طی سه ماه گذشته عنوان کرد و گفت: فرم‌های ارسالی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم تحویل تعزیرات شده است.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه گفت: با ساماندهی واحدهای خبازی سهمیه آرد واحدهای غیر فعال حذف و به چرخه توزیع سالم برگشت ضمن اینکه پروانه کسب واحدهایی که 6 ماه از عدم فعالیت آن‌ها گذشته ابطال شد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها