یادداشت
گفتگو و گزارش

مدیران بی انگیزه مانع پیشرفت شهرستان چرام/بازی مدیران کل با سرنوشت مردم چرام/آیا چرام با این مدیران بی انگیزه به جایی می رسد؟

مدیران بی انگیزه مانع پیشرفت شهرستان چرام/بازی مدیران کل با سرنوشت مردم چرام/آیا چرام با این مدیران بی انگیزه به جایی می رسد؟
  برخی مدیران درچرام مخالف دولت هستند!   به گزارش افتونیوز،  بعداز یک سال از حضور هادی فتاحی اصل به عنوان فرماندار شهرستان چرام، در دولت دوازدهم هنوز مدیران ضعیف،و بی انگیزه تغییری نکرده برخی شنیده ها حاکی از آن است که بعد از تعطیلات نوروز و اوایل سال بعد، تجدیدنظر جدی در مدیریت ادارات شهرستان چرام صورت خواهد گرفت. فرماندار چرام قصد دارد با تقویت بدنه اداری چرام به خواست اجتماعی و سیاسی موجود پاسخ دهد. همچنین منبعی اگاه در فرمانداری چرام به خبرنگاران گفته است که لابی و اصرار نمایندگان مجلس بر سر مدیران مختلف یکی از دلایل به تعویق افتادن چابک سازی اداری و تغییرات در سطح مدیران شهرستان چرام است. رویه و بنیان بدی که این دولت گذاشته هماهنگی مدیران با نمایندگان مجلس باعث شده علاوه بر اینکه اصل تفکیک قوا رعایت نشود در استان ها و مناطق کوچک تر مثل کهگیلویه و بویراحمد مدیران کل برای اینکه چندصباحی بیشتر برصندلی چرخان مدیریت بمانند عملا عنان کار را در اختیار نمایندگان مجلس قرار داده. ⁦⁩   در حالی که دکتر احمدی استاندار بارها مهم ترین دلیل توسعه نیافتگی استان را مدیران ضعیف قلمداد می کرد اما متاسفانه مدیران ضعیف در شهرستان چرام همچنان هستند این مدیران راضی نگه داشتن مدیران کل را خوب بلدن ، جناب استاندار تدبیری بیاندیشید و مدیران کل را ملزم به همکاری با فرماندار برای انتصاب مدیران شایسته و همسو با دولت و تیم استانداری کنید.   مدیرانی در شهرستان چرام هستند که علاوه بر ضعف و ناتوان بودن در اداره مجموعه خود،کاملا مخالف جریان تدبیر و امید هستند .مدیرانی هستند که حتی توان درخواست برای جذب اعتبارات و دفاع از بودجه اداره خود را ندارند و حتی در تامین هزینه های جاری اداره خود مانده اند و از اینکه در خواستی را به مدیرکل خود بدهند نگرانند. شهرستان چرام به لحاظ جغرافیایی و شرایط اقلیمی و انسانی زمینه های خوبی برای توسعه دارد که متاسفانه باید اذعان کرد آن تحرک ونشاط در بین مدیران فعلی چرام وجود ندارد و انگار در بم دور باطل قرار گرفته اند. بنابراین لازم است مجموعه استانداری و فرمانداری شهرستان با نشست هایی ضمن آسیب شناسی و بررسی نقاط ضعف و قوت مدیران فعلی و همچنین نارضایتی های موجود در شهرستان به طور ویژه و فوری به این مهم توجه نمایند و درمان آن را پیدا کنند تا دیر نشده. متاسفانه مشکلی بزرگ که شاید بیش از نیمی از توان فرماندار شهرستان چرام را گرفته وجود مدیران ضعیف و ناکار آمد شهرستان چرام است و در ادامه راه باز هم مشکل آفرین می شوند.   ⁦⁩ اگر همه مدیران شهرستان چرام خوب و کارآمد هستند چرا وضعیت مناسب و مطلوب نیست، مخصوصا اینکه خود فرماندار هم بارها گفته مردم از مدیران چندان راضی نیستند.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 ناشناس 1397/11/12 22:59:5

    واقعا شبکه بهداشت چرام مدیر داره؟ فکر نکنم. 

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1397/11/12 17:38:58

    اولیش از شبکه بهداشت شروع کنید که تمامی کارمنداش از مدیر شبکه سرتر و بهتر هستن و چرامعملا درجا میزنه علتش هم ناتوانی مدیر و هوچی گری روابط عمومیشه

    پاسخ
  • 3 چرام 1397/11/12 13:52:9

    آقای فرماندار چرا این دو مدیر .......... و ........... را برنمیداری همچنین معاون .............. چرام که طرفدار عدل هاشمی هست و گوشش دست آقای منطقیان هست ورای به کامرانی اصلا ندادآقای ...... اداره ..... و آقای ...... و ......  ......... که با عدل هاشمی بودند.

    پاسخ
  • 4 تدبیروامید 1397/11/12 13:47:3

    جناب آقای ............. رایدبه آقای بزرگواری وعدل هاشمی پور داد ولی متاسفانه اینه که میبینید، آقای ................ هم که بزرگواری هم با عدل هاشمی هستند که چند روز پیش با دعوت از عدل هاشمی یک شام 200نفری دعوت کرد .

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها