یادداشت
گفتگو و گزارش

دیودیده: ۱۴ طرح صنعتی و معدنی در دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

دیودیده: ۱۴ طرح صنعتی و معدنی در دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی ۱۴طرح صنعتی و معدنی در ایام دهه فجر ۹۷ خبرداد.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد،داریوش دیودیده رئیس سازمان با اعلام این خبر افزود:حجم سرمایه گذاری این تعداد پروژه، مبلغ ۴۹۸میلیاردتومان است.

وی بیان کرد: از این مبلغ حجم سرمایه گذاری ذکر شده،۷۰درصد ان توسط سرمایه گذاران تامین شده است. دیودیده فرصت های شغلی اایجاده شده را تعداد ۴۶۱ نفر عنوان کرد.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود:محصولات تولیدی این پروژه های صنعتی و معدنی، آهک هیدرات، آب معدنی، آسفالت، مصالح ساختمانی تولید زغال، بسته‌بندی آب معدنی، آجر، تولید محصولات وکیوم، مصالح ساختمانی، انبار ذخیره سازی ، بیواتانول و محصولات شیمیایی می باشد.

دیودیده تصریح کرد: پراکندگی پروژه های فوق در همه شهرستان‌های استان است.

رئیس سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد در پایان از دیگر اتفاقات خوب در دهه فجر امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد، برگزاری نمایشگاه دستاورده های چهل ساله انقلاب اسلامی خبر داد و گفت:سازمان صنعت ،معدن و تجارت بعنوان رئیس کارگروه تولید و اشتغال با داشتن ۹ زیرمجموعه از بین دستگاه اجرایی استان در این نمایشگاه ایفای نقش می کند و دستاورده ای چهل ساله خود را به نمایش می گذارد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها