یادداشت
گفتگو و گزارش

آقای استاندار مصوبه‌ای که اجرا نشود کشکی نمی‌ارزد!! تکلیف دانشگاه علوم پزشکی چه می شود؟

آقای استاندار مصوبه‌ای که اجرا نشود کشکی نمی‌ارزد!! تکلیف دانشگاه علوم پزشکی چه می شود؟

احمدی استاندار در نشست شورای اداری بر عدم استفاده شخصی مدیران از امکانات دولتی تاکید کرده و اظهار داشتند که هیچ مدیری حق انجام چنین کاری را ندارد اما آیا به راستی این فقط یک شعار بود یا گفته شد تا اجرایی شود؟! پیش از این نهاد ریاست جمهوری صراحتا این دستور مهم را به تمامی وزارتخانه ها، سازمانها، موسسات و شرکتهای دولتی و استانداری های سراسر کشور ابلاغ کرده اند.! و آیین نامه های مرتبط نیز به وضوح توضیحات لازم را داده اند اما در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که رئیس در روزهای تعطیل (غیر اداری ) با خودروی اداری از یاسوج به شیراز و برعکس ایاب ذهاب می شود و راننده دانشگاه نیز به دستور او در این اوضاع بی پولی دانشگاه، میلیونها تومان حق ماموریت اداری این روزهای تعطیل را دریافت می کند نتیجه این دستور استاندار است!؟ آیا اگر قرار باشد مصوبات جلسه ها به نتیجه مطلوب ختم شوند نباید اول از خود استانداری شروع شده و صحبتهای شخص اول این استان بر کرسی عمل نشیند تا بقیه تبعیت کنند؟! آیا خودروی دیگری از این مجموعه که مشمول مبالغ بالای هزینه کرد در یک مورد تصادف برون شهری است، نتیجه این تذکرات جدی هست؟! در همین جلسه احمدی اذعان داشته که مردم می خواهند صدایشان شنیده شود و برای شنیدن صدای مردم باید این فاصله ها کم شود. اما آیا به دانشگاه علوم پزشکی ورود کرده اند که چطور میز خدمت به ارباب رجوع عملا غیرفعال بوده و از ورودی راهروی اتاق رییس و روسا چند درب نصب شده تا کسی مزاحم اوقات روسا نشود جز خواصی که ساعتها وقت اداری را تلف می کنند تا شاید رئیس رایزنیهای سیاسی اجتماعی اش را محکمتر کند؟! آیا استانداری که خود بر مصوبات بی نتیجه ی برخی ادارات و نارضاتیهای مردمی نقد و اعتراض دارند مصوبات به جا و معقول جلساتشان را تا سرانجام پیگیری می کنند یا خود به سبک ادارات نقد شده، عمل کرده و متوجه نیستند؟! این روزها که در دانشگاه علوم پزشکی اکثریت را سر جای خودشان نمیتوان دید، رییس هم سخت درگیر جلب رضایت سیاسیون و رایزنی های خود برای چند صباحی ماندن بیشتر در صندلی نرم ریاست هستند، آخر هفته ها هم که با خورودی اداری از درب ستاد دانشگاه تا شیراز پشتیبانی می شود، آیا امکان دیدار مردمی اش هست!؟ حال چطور باید تذکر و مصوبه ی استاندار در این دانشگاه عملی شود الله اعلم!!!

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 7 نظر

  • 1 یزدگرد 1397/11/15 13:26:24

    خوب دیگه دانشگاهی که ایلامی رییسش بوووود بهتر از این نمیشه ضرب المثل حاکم ان شهری که مرغابی بوووود !!!!!!!!!!!1

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1397/11/15 13:22:48

    مدیران این استان همش یه مشت دروغگویی هستند از استاندارش بگیر تا بقیه

    پاسخ
  • 3 وطن 1397/11/15 13:16:58

    ان چیز که به جایی نرسد فریاد است.  امیدوارم روزی برسد که شما رسانه ها حق ما را بگیرید که بیت المال حیف میل نشود وعدل علی  ع جاری شود به برکت یوم اله بیست دو بهمن 

    پاسخ
  • 4 جون وجر 1397/11/15 13:12:38

    ششصد ملیون هزینه خونه های ایلامی شده اقای استاندار 

    پاسخ
  • 5 کارشناس ستاد دانشگاه 1397/11/15 13:9:59

    استفاده های غیر قانونی ایشان در کار در کلینیک و بیمارستان را هم به این بی قانونی جناب ایلامی اضافه کنید. قانون می گوید که رئیس حق مدیریت و کارانه می گیرد و اجازه کار انتفاعی ندارد! این سوئ استفاده از خودرو و منزل سازمانی و غیره تخلفات ناچیز جناب ایشان است. استاندار هم فقط شعار می دهد و گوش به فرمان نمایندگان زورمدار هست.

    پاسخ
  • 6 بویراحمدی 1397/11/15 13:2:16

    تازه برای دکتر ایلامی دو تا خونه یکی در دانشگاه ودیگری در شهادت هشت بالای ششصد ملیون هزینه شده کو فریاد رسی

    پاسخ
  • 7 حسن 1397/11/15 12:51:38

    تازه دو فرزند همین راننده را بطور غیر قانونی استخدام کرده بدون اولویت یک خانه سازمانی شیک رو هم در اختیارش گذاشته

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها