یادداشت
گفتگو و گزارش

واکنش محیط زیست یک خبر/ دامداران و کشاورزان از ظرفیت بیمه استفاده نمایند/ در استان گونه یوزپلنگ وجود ندارد

واکنش محیط زیست یک خبر/ دامداران و کشاورزان از ظرفیت بیمه استفاده نمایند/ در استان گونه یوزپلنگ وجود ندارد

در پی انتشار خبری در سایت افتونیوز، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد به این خبر واکنش نشان داد.

به گزارش افتونیوز، در این جوابیه آمده است:

بازگشت به مطالب مندرج در پایگاه خبری تحلیلی افتونیوز با شناسه خبر42968مورخ جمعه 12 بهمن ماه 97 باعنوان "بارندگی و یوز پلنگ دامدار دهدشتی را به خاک سیاه نشاند/وعده سر خرمن محیط زیست برای جبران خسارت "مطالبی راجهت روشن شدن تنویر افکار عمومی به عرض می رساند.

این اداره کل همیشه و درهمه حال قدردان زحمات دلسوزان طبیعت ، خصوصا" کسانیکه دغدغه محیط زیست را دارند و در این راه همواره یار و مدد کار ما بوده اند می باشد.همچنین از نگارنده مطالب که دلسوزانه قلم فرسایی کرده تشکر نموده وبنا به وظیفه جهت روشنگری بیشتر و اصلاح مطالب ,مواردی را به عرض می رساند.

ضمن ابراز تاسف از وارد شدن خسارت به این دامدار عزیز , به استحضار می رساند نیمه دوم اسفند ماه سال 96 گزارشی از این دامدار مبنی بر تلف شدن چندین راس دام به اداره کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد وصول شد .کارشناسان این اداره با بررسی لاشه های تلف شده , موضوع را به همراه مستندات و مکتوب به دفتر شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست ارسال نموده است . حال باعنایت به توافق سه گانه سازمان حفاظت محیط زیست ,جهاد کشاورزی و برنامه و بودجه، از کشاورزان و دامداران عزیز تقاضا می شود , بمنظور جبران خسارات احتمالی از طرف حیات وحش می توانند با بیمه کردن دام ها و محصولات کشاورزی خود, از ظرفیت بیمه در صورت ورود خسارت بهره مند گردند.

گفتنی است در سطح استان گونه یوزپلنگ وجود ندارد و خسارت وارد شده ممکن است بر اثر گونه های دیگری از گربه سانان افتاده باشد.

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها