یادداشت
گفتگو و گزارش

نامهربانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی با چرام

نامهربانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی با چرام
با شنیدن خبر اینکه بیمارستان چرام منتظر پیمانکار است نقطه امیدی هر چند کورسو در دل مردم روشن گردید ودلخوش شدند که بزودی بیمارستان روند ساخت و ساز خودرا در پی خواهد داشت. جناب دکتر ایلامی چرام هم همانند تمامی زیر مجموعه های شما منتظر نگاه بخردانه حضرت عالی وجناب نوروزی در تخصیص اعتبارات لازم است ، هم نماینده زحمتکش کهگیلویه بزرگ وهم استاندار در آخرین جلسه با شورای اداری چرام قول دادند نسبت به تخصیص اعتبار وراه اندازی ساخت و ساز بیمارستان کوتاهی نکنند اما اگر شما با این دو عزیز همراهی نفرمایید قطعاً این ره به ترکستان ختم خواهد شد و مردم که ولی نعمتان همه ی ماها هستند نفعی نمی بینند ونیاز است بطور ویژه واساسی نسبت به بیمارستان چرام چاره اندیشی کنید. هم لنده وهم باشت هردو در یکزمان کلنگ بیمارستان شان زده شد اما بقول شاعر خال مهرویان سیاه ودانه فلفل سیاه ، اما این کجا و آن کجا ، آن دو بیمارستان با نگاه مخصوص از جانب حضرت عالی پیشرفت خوبی را تجربه می کند اما بیمارستان چرام هنوز اندر خم یک کوچه مانده است. اگر کسانی نابخردانه باعث آزردگی جنابعالی شده اند دلیل نمی شود همه مردم چرام تاوان آنرا پس بدهند و آنچه برای رفاه مردم و در حقیقت کارنامه شما ارزشمند است در محاق بماند و معلوم نشود عاقبت چه زمانی چشمان منتظر مردم الطاف کریمانه استان نشین ها را تجربه خواهند کرد و از آن منظر بیمارستان هم بهره مند شده و ساخت سازش شروع خواهد شد. جناب نوروزی ، وجناب ایلامی ، چرام همیشه ایام بخاطر منتقد بودنش چوب لجبازی مدیران کل را خورده است اما شما که خود هم دکتر هستید وهم اشراف دارید بودن بیمارستان در چرام چقدر از بار مسئولیت وجدانی شما خواهد کاست بدلیل اینکه بیماران چرام در راه رسیدن به دهدشت در مسیر جاده ایی جان به جان آفرین تسلیم می کنند و خدای ناکرده بار وجدانی آن بر دوش شما دو عزیز خواهد بود ، بهتر است هر چه زودتر فکری بحال تن نحیف وبیمار شهرستان چرام بنمایید واولین مسکن این بیماری رفع معضل کم توجه ایی به شهر چرام است که دستان شما وجناب نوروزی را میبوسد . منتظر بذل عنایت شما هستیم ودعای مردم را بدرقه مدیریت خود بدانید.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 8 نظر

  • 1 محمودی از چرام 1397/11/21 13:11:13

    دانشگاه بطور کلی تعطیل است شما می گویید بیمارستان چرام ساخته نشد شماها اگر بیمارستان یاسوج را دیدید ساختند آنهم بعد از چندین سال تازه مجری ساخت آن وزارت مسکن و شهرسازی بود نه دانشگاه علوم پزشکی که بنام خودش تمامش کرد در صورتی که دانشگاه تا چند روز پیش هم خبر نداشت و اگر دانشگاه مجری ساخت بود تا بیست سال دیگر تمام نمی شد .

    پاسخ
  • 2 محمودی 1397/11/21 13:7:52

    آقای ایلامی از پروژه ها و کلا از دانشگاه خبر ندارد به قول استاندار محترم یا در خارج از کشور است و یا در تهران دنبال ابقائ خودش است کجا می رسد ببیند چرامیهای بدبخت به چه دردی مبتلا هستند.و چه چیزی نیاز دارند و بیمارستان چرام فقط در حد زمین خالی مانده است و کلا پروژه تعطیل است و کسی هم پیگیر نیست .

    پاسخ
  • 3 هم استانی 1397/11/21 11:3:33

    در پاسخ کامنت کارشناس . با این بی مدیریتی و آشفته بازاری که علوم پزشکی استان دارد باید درب دانشگاه علوم پزشکی را مثل بیمارستان باشت قفل کرد و تعطیل باشد خیلی بهتر است .

    پاسخ
  • 4 حبیبی 1397/11/20 23:5:17

    ککاجون ایلامی کلا بهداشت و درمان را به خاک سیاه نشونده شعارهای تبلیغی و شومن بازی برای ساخت این بیمارستانها فقط برای چند روز راضی نگه داشتن فلان و بهمان نماینده بوده ایلامی فقط و فقط به فکر چند روز بیشتر ماندن هست که هرکسی جاش بود زودتر فرار را بر قرار ترجیح می داد چون همه مردم و پرسنل ازش متنفر شده اند و برای رفتنش لحظه شماری می کنند.

    پاسخ
  • 5 چشمه بلقیس 1397/11/20 19:8:14

    درود بر سایت مردمی و وزین افتو نیوز  بله درست است واقعا شهر زیبا و سرسبز چرام نیاز مبرم به بیمارستان دارد  باور بفرمایید چند شب پیش بیماری داشتیم تو بیمارستان دهدشت  مجبور شدیم ساعت دوازده شب برگردیم چروم   مسولین استان همان طور که برای باشت و لنده همت کردند برای چرام هم همت نمایند تازه با توجه به نبودن جاده اصلی در کنار چرام ضرورت بیشتری احساس میشود 

    پاسخ
  • 6 مسعودی 1397/11/20 13:53:33

    کاری به این ندارم که همین برنامه بیمارستان چرام و لنده مثل بقیه شهرهای کوچک دیگه از کارهای پوپولیستی و بی سرانجام بوده. کلا ایلامی و هاشمی پور در وعده دروغین و توخالی دادن و امروز و فردا کردن رتبه های اول و دوم را دارند و این چیزی از ارزشهای اونها کم نمی کنه!😂

    پاسخ
  • 7 پزشک آفتابی 1397/11/20 10:5:48

    آفرین و درود بر سایت مردمی و حقگو و مدبر افتو نیوز واقعا حرف دل مردم را زدی تا یادم هست مردم چرام و شهرک و تا سرفاریاب تا آب ماهی و مندون و پشته زیلایی و از آن طرف تا بناری و تا شاه بهرام  و شادگان و و تا شیخ حسین و  بردیون و تا خود دهدشت و روستاهای بین راه و حتی تسی یا همان طسوج و توگبری که معاون وزیر هم بازدید ازش کرد  غیر از مشکلات عدیده دیگر مشکل بهداشت و درمان و نبود بیمارستان در مرکز چرام و مراکز جامع سلامت کافی و مجهز رنج میبرد و این چند سال هم مردم منتظر ساخت بیمارستان چرام بودند  از مدیران و مردم و بزرگان چرام درخواست میکنم همان طور که سایت خوب و مردمی افتو نیوز پیش قدم شده در این چهل سالگی انقلاب  شما هم تلاش بفرمایید تا بیمارستان چرام که حق مردم خوب شهرستان چرام است به نتیجه برسد انشا الله

    پاسخ
  • 8 کارشناس 1397/11/20 10:1:52

    با کجا مهربان بودند که با چرام نیستند باشت چون بیمار نداشت دربش را قفل کردند و چرام هم بیمار ندارد و اگر ساخته شود دربش قفل می شود حالا این هم بیمارستان بیمارش را از کجا بیاورند از اول باید همین بیمارستان دهدشت را تجهیز نمایند که هنوز بیشتر بخشهایش فعال نیست و مجبورند بیماران را به استانهای مجاور اعزام کنند حالا بیمارستان چرام چه کاری می تواند انجام دهد فقط وقت بیمار را می گیرد و بیمار بیچاره علاف می شود و بجای اینکه به جایی برسد که کاری برایش انجام دهند مرگ را به خود نزدیک می کند و به قولا در اینگونه بیمارستانها معتل می شود. به همین خاطر مردم باشت به بیمارستان آنجا مراجعه نمی کنند و وقت را از دست نمی دهند.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها