یادداشت
گفتگو و گزارش

ارتباط مستقیم مدیرعامل آبفای استان با شهروندان از طریق سامانه سامد/ پاسخگویی‌ شفاف لدنی‌نژاد به مردم استان

ارتباط مستقیم مدیرعامل آبفای استان با شهروندان از طریق سامانه سامد/ پاسخگویی‌ شفاف لدنی‌نژاد به مردم استان

مدیرعامل آبفای استان در ارتباطی مستقیم از طریق سامانه سامد پاسخگوی شهروندان استان بود.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی لدنی‌نژاد پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر سامانه سامد(سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت) استانداری کهگیلویه و بویراحمد پاسخگوی شکایات، درخواست‌ها و پیشنهادات شهروندان از شهرهای مختلف استان بود.

محمود مومن نسب با تشکر از حضور و پاسخگویی مدیرعامل آبفای استاندر دفتر سامانه سامد اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان پس از حضور استاندار و معاون عمرانی اولین دستگاهی است که در دفتر سامد حضور پیدا کرده است.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مدیرعامل آبفای استان با پاسخگوی بیش از 46 مورد ارتباط تلفنی و طی مدت زمان 2 ساعت در تعداد پاسخگویی ها پیشتاز بوده است بیان کرد: حفظ این رویکرد باعث ایجاد رضایت مردم از مسئولان خواهد شد.

وی با تقدیر از پاسخگویی شفاف و سعه صدر مدیرعامل آب و فاضلاب فاضلاب شهری استان در پاسخگویی به تماس های مردمی از طریق سانانه سامد تصریح کرد: هدف از ایجاد سامانه سامد برقراری ارتباط مستقیم مردم با مسئولین است.

سیدعلی لدنی نژاد نیز در این باره اظهار کرد: مدیران و معاونین آبفای استان در همه حال آماده پاسخگویی به شهروندان هستند و این موضوع از رویکردهای اصلی آبفای استان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تماس ها و درخواست های شهروندان امروز بیشتر حول محول توسعه شبکه فاضلاب، افت فشار آب و تسریع در رفع شکستگی ها بود.

لدنی نژاد خاطرنشان کرد: تمامی درخواست ها علاوه بر پاسخگویی شفاف به صورت جدی پیگیری خواهند شد.

[gallery ids="43633,43634,43635,43636,43637,43638,43639,43640,43641"]
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها