یادداشت
گفتگو و گزارش

چند سوال پیرامون انتصاب بخشدار جدید مارگون

چند سوال پیرامون انتصاب بخشدار جدید مارگون

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حکمی احسان دانشی را به عنوان بخشدار جدید مارگون به جای علی ملکی منصوب کرد.

به گزارش افتونیوز، در پی این انتصاب چند سوال در اذهان مردم و فعالان سیاسی متبادر می شود:

1- آیا آقای ملکی به جرم تلاش برای جلوگیری از سخنرانی آقای هدایتخواه کنار گذاشته می شود؟

2- آیا آقای دانشی که سابقه مسئولیت بخشداری پاتاوه را در دوره دولت احمدی نژاد در کارنامه خود دارد تغییر ماهیت داده و از جناح سیاسی اصولگرا به جناح سیاسی وابسته به نماینده فعلی بویراحمد کوچ کرده است؟

3- آیا آقای دانشی می خواهد از اندوخته های زمان احمدی نژاد به نفع نماینده فعلی عمل نماید و نقش اسب تروا برای فتح قلعه مارگون که حوزه بسیار مهم و تاثیرگذاری است استفاده کند؟

4- آیا بخشدار جدیدالانتصاب آنقدر متزلزل و مردد است که از برداشتهای سیاسی گذشته خود پشیمان شده و مشی سیاسی خود را برای به دست آوردن یک مسئولیت اجرایی تغییر داده است؟

5- تکلیف فعالان سیاسی هر دو جناح در منطقه مارگون چه می شود؟ آیا به عنوان حامی و همکار و همفکر این بخشدار می مانند و یا با پیچیدگی های نامرئی که در پشت این قضیه وجود دارد سکوت می کنند و اوضاع را به حال خود رها می کنند؟

به نظر می رسد قبل از این که این سمت برای آقای بخشدار و امضا کنندگان حکم او و حامیان وی منفعتی داشته باشد بی ثباتی فکری و سیاسی او را نشانه می رود که در سابقه مدیریتی او در آینده به هیچ وجه به نفعش نخواهد بود و عملا به بازی دو سر باخت برای او تبدیل خواهد شد.

هر چه که باشد در حال حاضر تکلیف اذهان عمومی بر سکوت و انتظار است. اما به نظر می رسد در پشت این صحنه، بازی های سیاسی و زد و بندهایی است که قربانی آن فقط مردم و توسعه بخش مارگون خواهد بود.

افرادی که دارای سابقه هنرپیشگی و بازیگری هستند می توانند در نقش مثبت و منفی و در زمانهای مختلف به خوبی نقش ایفا کنند. آیا سیاستمداران ما فریب این نقش ها را خورده اند یا این هم تکلیفی است بر گردن هنرمندان زمان ما که هر وقت لازم باشد به صحنه نمایش و اجرا بیایند؟

شاید در معادلات ذهنی نماینده، آقای دانشی می‌تواند باعث جذب نیروهای نزدیک به هدایتخواه برای پیوستن به اردوگاه خودش در آینده کمک نماید اما این احتمال هم وجود دارد نه تنها این کار صورت نگیرد بلکه نیروهای حامی دولت تدبیر و امید که نماینده شعار آنها را می دهد دقیقا در نقطه مقابل او قرار گیرند و سرنوشت و خروجی انتخابات مجلس در مارگون را بیش از پیش پیچیده‌تر کنند.

آنچه تکلیف فعلی ماست سکوت و نظارت بر رخدادهای شطرنجی این منطقه و احیانا مناطق دیگر است تا بتوانیم در آینده ای نزدیک به تحلیل روشنی برای تنویر افکار عمومی برسیم.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 سامان 1397/12/2 23:44:17

    احسنت برشما چاپلوسان وجیره خواران اقای زارع که حزب باد هستید. یک بار شعار اصلاح طلبی می دهید ولی در عمل همراه اصولگرایان هستید.شما منفعت طلبانی هستید که دورانتان به همین زودی به پایان خواهد رسید ومردم چهره ی حقیقی شما وسایر منفعت طلبان را خواهند دید.

    پاسخ
  • 2 بویران 1397/12/2 15:26:48

    احسنت بر جناب زارعی که توانست باقر موسوی سردمدار اصلاحات را چنان خام کند و با تدبیر خود او را تسلیم و حمایت وی از اصلاح طلبان را سلب کند درود.

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1397/12/1 10:49:29

    مگه نماینده بویراحمد خودش نه از احمدی نژادی های سر سخته ،احسنت بر جناب زارعی عزیز که که ریس ستاد احمدی نژاد بود و با ترفند سیاسی کارنامه اصلاحات را در بویراحمدخراب کرد که سید باقر موسوی بود یه شبه با ترفند های خوبش او را به ستادش کشاند ...

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها