یادداشت
گفتگو و گزارش

توضیحات مدیر درمان تامین اجتماعی استان در واکنش به یک مطلب/ دخیل بودن مسایل منطقه‌ای فرافکنی است

توضیحات مدیر درمان تامین اجتماعی استان در واکنش به یک مطلب/ دخیل بودن مسایل منطقه‌ای فرافکنی است

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با انتشار مطلبی در سایت افتونیوز و شائبه دخیل بودن مسایل منطقه ای در مصاحبه های استخدامی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: این مطالب مطرح شده کاملا کذب است. چراکه ارکان مصاحبه پنج نفر بودند، دو نفر اصلی این تعداد از خارج استان (استان فارس) و سه نفر ( یک نفر از دانشگاه علوم پزشکی، نماینده مدیریت درمان که رئیس بیمارستان شهدای گمنام بود و یک کارشناس فناوری اطلاعات از مدیریت درمان استان) از استان بودند. علاوه براین سه نفر که حق رای نداشتند (یک نفر از امور اداری و یک نفر مسئول حراست مدیریت درمان استان و یک نفر از گزینش منطقه 5 کشور)به عنوان ناظر مصاحبه بودند.

پیام اکبری افزود: افرادی که مصاحبه کننده بودند اطلاعی از نمره کتبی و اینکه داوطلبان اهل کجا هستند نداشتند و صرفا بر اساس معیارهای پرسش و پاسخ نمره دادند و مسایل قومی و قبیله ای و منطقه ای مطرح نبود.

اکبری اظهارکرد: نفر اول آزمون اهل استان فارس و نفر دوم اهل شهر دهدشت است، 50 درصد پذیرفته شدگان کهگیلویه ای هستند و هیچ دخل و تصرفی در نمره ها صورت نگرفته و مطرح کردن این مسایل فرافکنی و شایعه برای زیر سوال بردن عملکرد مجموعه مدیریت درمان استان است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مرحله اول آزمون از سوی سازمان سنجش برگزار شد، خاطرنشان کرد: مصاحبه بصورت تفکیک شده انجام شد و هر نفر بصورت مجزا مصاحبه شدند.

اکبری تصریح کرد: باید 29 نفر پذیرش می کردیم که سهمیه بنیاد شهید 25 درصد و دو نفر سهمیه جانبازان بالای 25 درصد بود که در مصاحبه شرکت نکردند. دو برابر ظرفیت 54 نفر اعلام شد و یک رشته اصلا داوطلب نداشت. 52 نفر در مصاحبه شرکت کردند و بعضی ها اصلا رقیب نداشتند.

  - اتفاق عجیب در مصاحبه‌های استخدامی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان/ 9 نفر از پذیرفته‌شدگان علمی در مصاحبه شفاهی رد شدند! / شائبه دخالت مسایل قومی و منطقه‌ای/ آقای استاندار ورود کند
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ناشناس 1397/12/2 3:27:39

    ا زپرسنل تامين اجتماعي ميشه فهميد كه كي دروغ ميگه ٩٠درصد پرسنل تامين اجتماعي از طايفه وفاميلهاي نسبي وسببي خودت هست حاشانكن لطفا. اقاي ............كه هيچ اعتقادي به نظام وخداوقران نداره هم همه كاره سازمانتون شده 

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها