یادداشت
گفتگو و گزارش

دبیر امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

دبیر امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

طی حکمی دبیر امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، طی حکمی از سوی حجت الاسلام علی یزدان پرست مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو، آقای «علی محمد غریبی» به عنوان دبیر امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

در ابتدای این حکم خطاب به علی محمد غریبی آمده است؛ با عنایت به شایستگی و سوابق فرهنگی جنابعالی و پیشنهاد شورای فرهنگی ودینی استان به موجب این حکم به مدت یک سال به سمت دبیر امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می شوید.

در ادامه این حکم آمده است؛ امید است با اتکال به خداوند بزرگ و مد نظر قرار دادن اسناد بالا دستی و با همکاری شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان، در ارتقاء بینش و معارف دینی و تحقق سبک زندگی اسلامی کارکنان ، بیش از پیش موفق و سربلند باشید.

لازم بذکر است که غریبی از چهره های شناخته شده فرهنگی در استان وبویژه درمجموعه های تابع وزارت نیرو وهمچنین عضو اسبق ستاد برگزاری نماز جمعه ومجری برنامه های نماز جمعه شهرستان گچساران در دوران امام جمعه فقید مرحوم حجت الاسلام سید علی متقی کاشانی(ره) و اولین مجری وبرگزارکننده نماز جمعه شهرستان باشت درزمان آغاز اقامه نماز جمعه در آن شهر می باشد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها