یادداشت
گفتگو و گزارش

دستور صریح استاندار کهگیلویه و بویراحمد: «یارانه» را به علوم پزشکی ندهید

دستور صریح استاندار کهگیلویه و بویراحمد: «یارانه» را به علوم پزشکی ندهید

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اعضای شورای اشتغال و تصمیم‌گیرندگان بودجه این استان دستور داد تا اعتبارات یارانه‌ای را به سمت علوم پزشکی و خدمات نبرند و آن را مستقیما در اختیار بخش تولید قرار دهند.

به گزارش افتونیوز به نقل از ریواس جنوب، علی‌محمد احمدی در نشست شورای اشتغال بهمن ماه با تأکید بر حمایت همه جانبه از تولید و تولیدکننده توضیح داد: اکنون بخ زیادی از یارانه‌ها در علوم پزشکی و بخش خدمات هزینه می‌شود که باید این رویکرد تغییر کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به یارانه حقوق و دستمزد و کارورزی‌ها تصریح کرد: اینکه یارانه‌ها را به عنوان مثال به بیمارستانی بدهیم که ۱۰۰ تا نیروی خدماتی می‌خواهد اما ۳۰۰ تا نیرو برای خدمات خودش آورده است، دقیقا ضد تولید است.

وی افزود: به هیچ عنوان یارانه را به این بخش‌ها ندهید و آن را به بخش تولید اختصاص دهید.

سالانه اعتبارات هنگفتی صرف یارانه در بخش‌های خدماتی و درمانی و حقوق و دستمزدها می‌شود که اگر این یارانه‌ها به بخش تولید و تولیدکننده داده شود بدون شک منجر به اشتغال واقعی و رونق اقتصادی خواهد شد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 ناشناس 1397/12/6 21:26:12

    فکر میکنم که استاندار محترم هم با کنار هم گذاشتن شواهد و قراین و مراجعه به افکار عمومی دریافته است که سلامت مردم بد جوری تهدید میشود از جمله کیفیت پایین خدمات درمانی در بیمارستان های استان و غیر واقعی بودن آمار بهداشت و درمان عدم تولید علم و ابتکار و تعهد در درمان و بهداشت کل استان و خصوصا آمار دروغین افتتاح ها و تکرار چند باره پروژه ها و آمار غیر واقعی شبکه بهداشت و درمان گچساران و تحمیل مدیران پارتی باز پ استخدام بی ضابطه و هزاران معضل دیگر

    پاسخ
  • 2 امیری 1397/12/6 12:18:10

    درود بررسانه اصلاح طلبان که واقعی می نویسد بهتون افتخار می کنم

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها