حضور چهره‌های سیاسی در یادواره شهدای سادات امام‌زاده نورالدین/تصاویر

حضور چهره‌های سیاسی در یادواره شهدای سادات امام‌زاده نورالدین/تصاویر
فخر دارد جامعه‌ای، قومی، ایل و طایفه‌ای شهیدی داشته باشد

به گزارش افتونیوز، نخستین یادواره 26 شهید سادات امام‌زاده نورالدین (ع) با حضور مسوولان کشوری، استانی، و چهرهای سیاسی و مردم  در گلزار مطهر شهدای شهر دهدشت برگزار شد.

آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه سخنران این یادواره بود

همچنین در این یادواره مهدی روشنفکر از چهره‌های سیاسی اصولگرا و سید قادر لاهوتی چهره های اصلاح‌طلبان، مدیران دستگاه‌های دولتی، سردار مهدی انصاری فرمانده نیروی انتظامی،رضا دهبانی‌پور مدیرکل ارشاد اسلامی، فرماندار کهگیلویه، فرمانداران شهرستان‌های لنده، چرام و بهمئی و جمع زیادی از مدیران شهرستانی و استانی حضور داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد در این یادواره با اشاره به اینکه در این مکان، به شبهه بی اساس برخی از عزیزانی که باید مطالعاتشان را بیشتر کنند پاسخ می‌دهم، اظهار کرد: امروز متاسفانه رسانه، سایت‌ها، کانال‌ها، شبکه‌های فضای مجازی میدانگاه کسانی است که کم مطالعه، قلم می‌زنند، خیال می‌کنند اگر یادواره‌ای به نام ساداتی برگزار شد این قومی کردن شهید است، شهرستانی کردن شهید است اما نمی‌دانند اگر، یک قوم به شهدای خود افتخار کند مایه مباهات است، این یعنی افتخار به فضیلتها و پاکی‌ها، انسانیت و شرافت، هر انسانی باید به خود ببالد اگر والدین، قوم و قبیله‌اش چنین بوده‌اند.

آیت الله ملک حسینی عنوان کرد: فخر دارد جامعه‌ای، قومی، ایل و طایفه‌ای شهیدی داشته باشد و تا ابدیت به او ببالد، فخر دارد که اولین شهید از ساداتی باشد و تا ابدیت به خود ببالند که اولین خون را در این استان و جنوب کشور دادند.

ملک حسینی با بیان اینکه: این افتخار، افتخار به بدن‌های پوسیده نیست، بلکه افتخاری است به عزت انسانی و کیان الهی، تصریح کرد: به کسانی که در فضای مجازی و رسانه‌ای قلم می‌زنند توصیه می‌کنم گاه درسی، کتابی، مقاله‌ای بخوانند.

نماینده ولی فقیه ادامه داد: مگر می‌شود خواب دید و نوشت، مگر می‌شود هر چیزی  را نوشت، زشت است، هر چیزی را که نباید نوشت، مثل امروز که هر دروغی را می‌نویسند، هر تخریب و توهینی را می کنن که بنیان کرامت اجتماعی را فرو می‌ریزند، شرم آور است لذا باید منشمان تغییر کند و انشاالله تغییر خواهد کرد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها