یادداشت
گفتگو و گزارش

رونمایی از 3 اسناد هویتی جدید در گنجینه مشاهیر و مفاخر کهگیلویه و بویراحمد

رونمایی از 3 اسناد هویتی جدید در گنجینه مشاهیر و مفاخر کهگیلویه و بویراحمد

آیین رونمایی از اسناد هویتی شهید نوروزعلی جلیل‌پور، سیف‌اله سی‌سختی و سید ولی‌الله محمودی‌نژاد روز (یکشنبه 12 اسفند ماه 97) با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش افتونیوز به نقل از کبنا، سید محمدعلی تقوی مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار داشت: اداره‌کل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد با راه‌اندازی گنجینه اسناد هویتی مشاهیر و مفاخر استان سعی در شناسایی و معرفی این افراد به جامعه دارد.

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویرحمد افزود: گنجینه هویتی مشاهیر و مفاخر کهگیلویه و بویراحمد شامل اسناد نویسندگان، مفاخر، علما، شعرا و روحانیون استان است.

تقوی گفت: شهید نوروزعلی جلیل‌پور از فعالان انقلاب در شهرستان گچساران نخستین کسی بود که طرح جهاد سوادآموزی را پیشنهاد داد.

وی افزود: مرحوم سید ولی‌الله محمودی‌نژاد مدیرکل اسبق بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد و سازمان تبلیغات استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، همدان، لرستان و فارس بود. او یکی از روحانیون جلیل‌القدر استان می‌باشد که عمرش را در راه تحصیل علم و خدمت به مردم گذراند. حجت‌الاسلام محمودی‌نژاد از پایه‌های اصلی تبلیغات اسلامی کشور به شمار می‌رفت. او نیز از جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی بود.

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحوم سیف‌الله سی‌سختی نیز از فرهنگیان اولیه استان به شمار می‌رود که خدمات بسیاری از جمله پیگیری راه‌های ارتباطی سی‌سخت، درمانگاه سی‌سخت، پست سی‌سخت و ... را برای مردم شهر سی‌سخت انجام داد.

شهید نوروز علی جلیل پور

 

مرحوم سیدولی الله محمودی نژاد

 

مرحوم سیف الله سی سختی

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها