یادداشت
گفتگو و گزارش

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج کجاست؟ / بی‌تفاوتی «ایلامی» نسبت به پرداخت مطالبات کارکنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج کجاست؟ / بی‌تفاوتی «ایلامی» نسبت به پرداخت مطالبات کارکنان

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حالی سال 97 را به پایان برد که با حجم زیادی از مطالبات عقب افتاده کارکنان اداری و درمانی مواجه بود.

به گزارش افتونیوز، بسیاری از ادارات و دستگاههای اجرایی استان در روزهای پایانی سال تا پاسی از شب در حال فعالیت هستند تا بتوانند نسبت به پرداخت دیون و مطالبات کارکنان خود همکاری کنند تا آنها در کنار خانواده عید و تعطیلات خوبی را بگذرانند.

منابع آگاه از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر می دهند که دکتر ایلامی رئیس این دانشگاه دو روز پایانی سال 97 را در محل کار خود حضور نیافته است.

طبق روال معمول همیشه بخش زیادی از اعتبار و نقدینگی دستگاههای اجرایی در روزها و حتی ساعتهای پایانی سال به خزانه استان واریز و به دستگاههای استانی تخصیص می یابد تا مدیران بتوانند حقوق، مزایا، پاداش، اضافه کاری ها، ماموریت، کارانه و دیگر مطالبات کارکنان خود را پرداخت کنند تا این نیروها ایام خوشی را در کنار خانواده باشند.

بسیاری از این کارکنان برنامه های مختلفی از قبیل سفر، عروسی فرزندان، شهریه دانشگاه فرزندان، وام های معوق، تهیه جهیزیه و ... تدارک دیده بودند که بتوانند با دریافت این مطالبات به همه یا بخشی از این برنامه ها جامعه عمل بپوشانند اما رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بی توجه به این مسایل دو روز پایانی سال را در محل کار خود حضور نیافت تا کارکنان این مجموعه عریض و طویل با ناراحتی و نگرانی سال جدید را آغاز کنند.

گفته می شود دکتر ایلامی همه مطالبات خود تا پایان سال را دریافت کرده است.

نمایندگان مجلس بارها به وضعیت نابسامان علوم پزشکی معترض بوده و تذکر داده اند و هیچ امیدی نیز به ادامه مدیریت دکتر ایلامی در راس این مجموعه ندارند و به دنبال تغییر وی هستند.

زمزمه هایی نیز از چندی پیش بر سر گزینه های جایگزین ایلامی در محافل رسمی و غیر رسمی به گوش می رسد و حتی گفته شده که تغییر رئیس دانشگاه علوم پزشکی تا آخر فروردین ماه قطعی است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 14 نظر

  • 1 ایرانی مسلمان حق طلب 1398/1/3 10:6:6

    با تایید کامنت امیر واقعا صمیمانه از شجاعت و حق گویی و پیگیری مشکلات مردم و دغدغه شهروندان و انعکاس نظرات مردم بدون دخل و تصرف و سانسور تشکر و قدر دانی میکنم و این نشان از آزادگی و مردمی و پایبندی به اصول نظام و اسلام و انقلاب است ریشه یابی معضلات فراگیر اجتماعی و مشورت و اشتراک نظر با مردم بوسیله همین کامنت ها میتواند حل بسیاری از مشکلات را در بر داشته باشد البته یک نکته را نباید فراموش کنیم همه خواستار جایگزینی فردی مستقل و انقلابی و نترس و دلسوز مردم و متعادل به جای ایلامی تا از همه گرایشها و همه شهرستان ها به تساوی و بهترین افراد را انتخاب نماید برای مدیریت تا از انحصار نماینده ها خارج شود و جان و سلامت و بهداشت و رفع آلام مردم و ارتقاع خدمت رسانی علمی و مناسب به مردم شایسته مردم خصوصا در مناطق محروم بازیجه بازی های سیاسی چند نفر نشود خدا کند که وجدان امثال نمایندگان بیدار شود و اهمت سلامت مردم را بیشتر درک نمایند

    پاسخ
  • 2 امیری 1398/1/2 23:16:48

    بنازم فقط افتونیوز را که گوشه ای از درد دل مردم و پرسنل را بیان داشتند چرا بقیه سایتها واقعیتها را بصورت نقد بیان نمی کنند و ضعیت علوم پزشکی واقعا بغرنج است و نیاز به مدیریت توانمند و دلسوز و شجاع دارد  از این بی مدیریتی کاد به استخوان پرسنل  رسیده است..

    پاسخ
  • 3 حسین 1398/1/2 16:30:43

    این هم از نقاط ضعف مدیر علوم پزشکی است که تسلیم محض نمایندگان شده و ابهت و جایگاه دانشگاه را به ذلت تبدیل نموده است هر کسی کاری در رابطه با دانشگاه دارد حالا چه استخدامی و یا هر کاری دیگر به نمایندگان مراجعه می کند و کارش درست می شود اصلا به مدیریت دانشگاه مراجعه نمی کند چون می داند که هیچی تو دست مدیریت دانشگاه نیست.

    پاسخ
  • 4 عبرت 1398/1/2 11:38:25

    با بررسی مسایل دو سال گذشته علوم پزشکی چند مطلب نتیجه اش روشن شد مدیرانی مانند ایلامی که در بست خود را در اختیار نمایندگان خصوصا تاجگردون گذاشتند به جایی میرسند که نهایتا یا باید استعفا یا خودکشی یا همه خواست آنها را برآورد کنند و اگر از ابتدا شفاف با مردم بودند به اینجا نمیرسد نکته دوم برنامه چندین ساله تاجگردون است که مراکز حساس استان از جمله علوم پزشکی را کاملا در اختیار بگیرد و از اول انقلاب این برنامه را در گچساران داشته است و از طرفی سکوت مدیران و اساتید و کارکنان و نهاد های نظارتی در این مورد باعث مشکلات بسیار زیاد مردم و کارکنان علوم پزشکی سراسر استان و بیماران و بیکاران شده

    پاسخ
  • 5 ناشناس 1398/1/2 0:24:39

    بعنوان یک مطلع میگم خدمتتون. این وضعیت بوجود آمده ربطی به ایلامی ندارد. نمایندگان مجلس چند وقتی هست که ایلامی رو تحت فشار قرار دادند تا بصورت فله ای نیروهای مورد نظرشون رو جذب کند. البته در برخی شهرستانها هم این اتفاق افتاده است البته بصورت محدود ولی وقتی نماینده ها خواستار افزایش بی رویه این اتفاق شدند ایلامی مقامومت کرد و مورد هجمه حضرات قرار گرفت. شخص آقای زارع بصورت مستقیم با وزارتخانه مکاتبه کردند تا پرداختها به دانشگاه متوقف شود و از طرفی تاج گردون در این کار بصورت مخفیانه همکاری کرد بطوری که رد پای از خود بجا نگذارد. رسانه محترم اگر بصورت مخفیانه با افراد متقاضی کار در بیمارستان جدید صحبت کنند متوجه می شوند که چه اتفاقی افتاده است. و شروع حمله ها به ایلامی دقیقا از زمانی شروع شده که بیمارستانها به بهره برداری نزدیک شدن. بیمارستان باشت هم همچین وضعیت داشت که مدتی تعطیل شد. اگر واقعا به فکر مردم هستید مقصر اصلی رو تیتر اخبار کنید

    پاسخ
  • 6 اکبری 1398/1/1 20:9:21

    در پاسخ کامنت روح الا. در تاریخ علوم پزشکی استان هیچ زمانی مدیریت به این ضعیفی نداشته است و بهم ریختگی و بی تدبیری هم اکنون در علوم پزشکی بیداد می کند  و متاسفانه فریاد رسی هم نیست که این اوضاع بی سر و سامان علوم پزشکی را سامان بخشید  .

    پاسخ
  • 7 کارمند علوم پزشکی 1397/12/29 18:17:12

    تا حالا علوم پزشکی اینقدر بی نظم و بی صحاب نبوده، شده ی اداره خصوصی ب نفع ی تعداد خاصی فقط و مردم و کارکنان علوم پزشکی باید جور این عده رو بکشن

    پاسخ
  • 8 روح الا 1397/12/29 18:13:20

    سلام دوستان دکتر ایلامی مرد بزرگی است وقتی اعتبار نباشد دکترایلامی چکار کند بیایید یکمی انصاف داشته باشید خدا شاهد آدم به این بزرگی تا بحال داخل دانشگاه علوم پزشکی نیامد دوستان پول نیست

    پاسخ
  • 9 گچساران 1397/12/29 13:25:33

    آقا اوضاع خیلی خرابتر از این حرف هاست خصوصا تو گچساران تو سال ۹۷اکثر کارکنان کارانه نگرفتند و اضافه کار ۹ ماه است ندادند و پول و حقوق رانندگان را هم اصلا ندادند و همه معترض بی پول و ناراحت پول و حقوق پزشکان خصوصا پزشکان طرحی را اصلا ندادند و کارکنان حاشیه شهر را اصلا مطالباتشون را ندادند سالهای قبل حداقل روز آخر سال یکی از مطالبات را میدادند امسال هیچ چیزی ندادند هیچ کدام از مسولین خصوصا معاون اداری و حسابداری و رییس شبکه و رییس مرکز بهداشت که همشون با هم مطالب خودشون را گرفتند هیچ کار یا تلاش یا پیگیری نمیکنند و اوضاع خیلی بی سر و سامان است و جالب اینکه از کارکنان میخواهند فقط آمار زیاد و صوری و بدون کار عملی بدهند و همه مسولین هم هم طایفه ای و فامیل هستند و هیچ کس هم جرات اعتراض ندارد

    پاسخ
  • 10 سعیدی 1397/12/29 11:52:25

    آخ از بخت مردم استان و این متولی سلامت و بیچاره کارکنان بهداشت و درمان استان که دلشون از بی مدیریتی علوم پزشکی استان خون شده است  مصیبت عظمی اینکه معاونان و مدیران شبکه ها هم خیلی ضعیف هستند  در تاریخ علوم پزشکی هیچ وقت  اینقدر مدیران ضعیف نبودند.

    پاسخ
  • 11 محمد 1397/12/29 11:43:35

    احسن بر مدیر محترم سایت وزین افتو نیوز  که داد و فریاد و واقعیتهای جامعه را طلاع رسانی می کند و رسالتش را به نحو احسن انجام می دهد  در واقاع علوم پزشکی از نظر وضعیت مدیریت بهران زده است  و برای جایگزین امروز و فردا می کنند متاسفانه اهی خیلی زود دیر می شود آن هم مجموعه ای که با سلامت مردم سر و کار دارد ولی خودش ناخوش احوال است.

    پاسخ
  • 12 اهل رسانه 1397/12/29 11:36:3

    همان روزی که ایلامی رییس علوم پزشکی یاسوج شد عاقلان فاتحه علوم پزشکی یاسوج  را خواندند.

    پاسخ
  • 13 محمودی 1397/12/29 11:29:4

    واقعا گند زدند به دانشگاه نه تنها با سلامت مردم بازی می کنند بلکه انگیزه را از پرسنل گرفتند و بی خیال  کارکنان دانشگاه هستند به قول نماینده کهگیلویه مدیر بی کفایت علوم پزشکی . در عمل هم نشان داد که بی کفایت است ولی فریاد رسی نیست که علوم پزشکی را از این بی مدیریتی و بی کفایتی نجات دهد.

    پاسخ
  • 14 ناشناس 1397/12/29 9:27:7

    ایلامی مدتهاست که رها کرده از اولش هم اصلا اینکاره نبود حالا که رفتنش تا بعد از تعطیلات قطعی شده دیگه بی خیال همه چیز شده.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها