یادداشت
گفتگو و گزارش

توضیحات نوروزی در خصوص بخشنامه منع استخدام جدید در ادارات

توضیحات نوروزی در خصوص بخشنامه منع استخدام جدید در ادارات

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد از انتشار سخنانش به شیوه ای ناشیانه و غیر حرفه ای در خصوص بخشنامه ای در باب استخدام انتقاد کرد.

به گزارش افتونیوز، در شورای برنامه ریزی هفته جاری کهگیلویه و بویراحمد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی به بیان بخشنامه ای از سوی معاون اول رئیس جمهور پرداخت.

حسن نوروزی در گفت و گو با خبرنگار بویرنیوز، اظهار داشت: در این بخشنامه که از سوی جناب آقای جهانگیری؛ معاون اول رئیس جمهور به استان ها ابلاغ شده به صراحت آمده هرگونه استخدام غیرقانونی و بدون مجوز از سازمان مدیریت ممنوع شده است.

وی بیان داشت: همانطور که اشاره شد هیچ منع ۱۰۰ درصدی برای استخدام قید نشده و تنها بحث استخدام منوط به نظر و تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور بیان شده است.

وی تصریح کرد: هدف همه ما و همچنین دولت، کمک به اشتغال جوانان است و به تناسب ظرفیت ادارات آزمون های استخدامی و جذب در ادارات کشور و به تبع آن استان داشتیم و داریم اما به صورت منظم، قانون مند و اصولی و مهم تز از همه با تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور!

دکتر نوروزی به گلایه از انعکاس عیر حرفه ای سخنانش، اظهار داشت: این بخشنامه سراسری و به همه استان ها ابلاغ شده که بنده نیز به طبع وظیفه آن را به استحضار مردم رساندم و همانطور که پیشتر گفتم ممنوعیتی در کار نیست اما باید با نظر و تایید سازمان مدیریت و قانونی اقدام شود.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها