یادداشت
گفتگو و گزارش

افتتاح دو کارگاه پرورش بلدرچین و کشت آلوئه ورا در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره یک یاسوج

افتتاح دو کارگاه پرورش بلدرچین و کشت آلوئه ورا در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره یک یاسوج

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک یاسوج از افتتاح کارگاه آموزشی در بخش کشاورزی در رشته های پرورش بلدرچین،کشت آلوئه ورا و کشتکار گلخانه ای در مرکز خبر داد.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، مهدی رستگار بیان داشت:با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی این مرکزآموزشی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی و با هدف توانمندسازی نیروی انسانی و تربیت نیروی ماهر اقدام به برگزاری و راه اندازی رشته های جدید در بخش کشاورزی نموده است که با استقبال جوانان جویای کار واقع گردید.

وی اظهار داشت:برای رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال با استفاده از فراگیری آموزشهای فنی و حرفه ای و شرکت در دوره های کوتاه مدت در حوزه کشاورزی جوانان شهرستان وارد بازار کار خواهند شد.

رستگار گفت: با راه اندازی و ایجاد رشته های پرورش قارچ خوراکی،پرورش بلدرچین،کشت زعفران و کشت آلوئه ورا و کشتکار گلخانه ای حدود60 نفر کارآموز در حال آموزش می باشد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک یاسوج تصریح کرد: این مرکز آموزشی با ایجاد بستر لازم به دنبال توسعه و ایجاد رشته های جدید و اشتغالزا در حوزه ی کشاورزی می باشد که گام مهمی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی می باشد.

رستگار در پایان گفت:در این مرکز علاوه بر رشته های کشاورزی ،در رشته های تراشکاری CNC، فرزکاری CNC،تعمیرکار لوازم خانگی،تعمیرکار ماشینهای الکتریکی و تعمیر پکیج و آبگرمکن،تعمیر وسایل سرد کننده،تعمیر وسایل گاز،جوشکاری گاز،جوشکاریE3،E6،E8،E9،اتومکانیک درجه2، برق خودرو درجه 2،کمک برقکار ساختمان،لوله کشی آب سرد و گرم، تعمیر سرویس و نگهداری خودرو وسایر رشته های آموزشی در تمامی بخشهای آموزشی از قبیل بخش ثابت،سیار،شهری،روستایی،عشایری،زندانها،پادگانها و صنایع در حال ارائه آموزش به جویندگان حرفه های مهارتی می باشد.

photo_2016-11-10_09-52-47

photo_2016-11-10_09-53-01

photo_2016-11-10_09-52-55

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها