یادداشت
گفتگو و گزارش

مدیر اصلاح‌طلب هم‌استانی معاون استاندار البرز شد

مدیر اصلاح‌طلب هم‌استانی معاون استاندار البرز شد

مدیر اصلاح طلب هم استانی به عنوان معاون استاندار البرز منصوب شد.

به گزارش افتونیوز، طی حکمی از سوی استاندار البرز، «مجید محنایی» به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار منصوب و در نشست شورای اداری استانداری، معرفی شد.

در متن این حکم از سوی دکتر شهبازی خطاب به محنایی آمده است:

با استعانت از خداوند مهربان به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی منصوب می‌شوید. امید است در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در انجام امور محوله جهت پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید»

محنایی از نیروهای اصلاح طلب هم استانی است که در ابتدای شروع به کار دولت تدبیر و امید در سال ۹۲ با حکم موسی خادمی به عنوان معاون استاندار مشغول به فعالیت شد. وی در دوران اصلاحات نیز همین مسئولیت را عهده دار بود.

محنایی در مناصبی نظیر معاون برنامه ریزی، اداری و مالی استانداری، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهکیلویه و بویر احمد، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری، مسئول امور حوادث غیرمترقبه استانداری، مسئول دفتر امور مناطق محروم استانداری، مدیرجهاد سازندگی شهرستان گچساران و عضو هیأت علمی استانداری، کارشناس رسمی دادگستری و مشاور امور اجرایی و برنامه ریزی استانداری کهکیویه و بویر احمد حضور داشته است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ناشناس 1398/2/6 8:24:24

    محنایی کی اصلاح طلب بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه طرف دار موحد اصلاح طلب میشود؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا اصلاح طلبی را را بد نام میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها