یادداشت
گفتگو و گزارش

گرانفروشی،تقلب و کم فروشی مهمترین تخلفات اصناف استان

گرانفروشی،تقلب و کم فروشی مهمترین تخلفات اصناف استان

باجوازهای تاسیس صادر شد ۳۰۳۰  فرصت شغلی  فراهم  شد

به گزارش افتونیوز،رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت با اعلام این خبر تصریح کرد: جوازهای تاسیس صادر شده در زمینه های کانی های غیرفلزی،شیمیایی و کود،تولید پوشاک،ساخت تجهیزات پزشکی،مبلمان،،ماشین الات کشاورزی،،محصولات پلاستیکی و...است.

وی اظهار داشت: این جوازها  درهمه شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد صادر شده است.

رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت عنوان کرد: با تحقق این طرح ها  ،  تعداد۳۰۳۰  فرصت شغلی  فراهم  شده  که مایه خوشحالی است.

دیودیده  با اشاره به اینکه صدور جواز تاسیس در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است، خاطر نشان کرد: اجرای ۱۷هزار و ۶۸۷ بازرسی توسط بازرسان استان از واحد های صنفی کهگیلویه و بویراحمد در طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۸ قابل تحسین است.

وی افزود:در راستای اجرای طرح نظارتی  ویژه نوروز که از یکم اسفند ۹۷لغایت ۱۵فروردین ۹۸ادامه داشت،بازرسان اتاق های اصناف استان به صورت هدفمند و  برنامه ریزی شده ، در دو شیفت صبح و عصر از واحدهای صنفی عمده  فروشی ها، واحدهای تولیدی و صنعتی، انبارها، خرده فروشی ها و... بازدید به عمل آورده اند.

این مسئول تصریح کرد: در مجموع بازرسی های صورت گرفته از اصناف استان کهگیلویه و بویراحمد  ، تعداد ۶۸۳  پرونده  تخلف صنفی کشف گردیده و جهت صدور حکم  به اداره کل  تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

دیودیده در ادامه گفت: تعداد ۹۵۰مورد تخلف محرز گردید که مهمترین انها گرانفروشی،تقلب،عدم صدور فاکتور،قاچاق کالا،عدم درج قیمت،کم فروشی و ....بوده است.

رئیس صنعت ،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمددر خصوص شکایات واصله مردمی گفت: در طول این ایام تعداد ۴۵۷مورد شکایت مردمی به صورت حضوری و تلفنی واصل شده و از این تعداد ۱۶۹واحد متخلف شناسایی شده است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها