یادداشت
گفتگو و گزارش

مدیر اصلاح طلب هم استانی در تهران مسئولیت گرفت/ وزارت نیرومزد خدمات لدنی نژاد را داد

مدیر اصلاح طلب هم استانی در تهران مسئولیت گرفت/ وزارت نیرومزد خدمات لدنی نژاد را داد
به گزارش افتونیوز، سید علی لدنی‌نژاد طی حکمی به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران شد. بعد از بازداشت مدیرعامل آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران در روز (۲ اردیبهشت ماه ۹۸) به دلیل اختلاس، امروز (شنبه ۷ اردیبهشت ماه ۹۸) سید علی لدنی‌نژاد طی حکمی به عنوان مدیرعامل آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران منصوب شد. گفتنی است، امروز مراسم تودیع و معارفه در شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی تهران برگزار شد. لدنی‌نژاد از فرزندان «سادات تکیه» شهرستان باشت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 مسلم عاداخانی 1398/2/9 3:36:52

    جناب مهندس لدنی از نیروهای ارشد و توانمند این استان است که الحق والانصاف باید همه ماها قدر توانمندی این انسان وارسته و بزرگ را بدانیم و به وجودش افتخار کنیم. جناب مهندس انتخاب شما را بعنوان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب جنوب غرب استان تهران تبریک و تهنیت عرض میکنم . امید است با افتخار پله های مدیریت را یکی پس از دیگری تا سر حد مقصود نائل و موفق و موید باشید. من الله توفیق مرد بزرگ عادلخانی م

    پاسخ
  • 2 اصلاح طلب 1398/2/8 13:25:45

    اصلا خوندن این سایت دیگه ارزشی نداره فقط جریان سیاسی برا این سایت مهمه همه سایت ها از استخدام های دقیقه نودی این آقا مطلب زدند و اطلاع رسانی کردند اون وقت شما فقط دلتون خوشه بگید یک مدیر اصلاح طلب چه شد و چه شد. اصلاحات میخواد چی رو اصلاح کنه؟؟؟؟

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها