یادداشت
گفتگو و گزارش

تکلیف مدیران بازنشسته قانون شکن چیست؟

تکلیف مدیران بازنشسته قانون شکن چیست؟
نحوه اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در برخی دستگاههای استان نیازمند بررسی است. به گزارش افتونیوز، نحوه اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در برخی دستگاههای استان نیازمند بررسی است. با وجود اجرایی شدن قانون منع بکارگیری بازنشستگان، همچنان رسوب مدیران بازنشسته در برخی مجموعه های دولتی استان ادامه دارد و اراده ای از سوی دستگاههایی نظارتی برای پیگیری این موضوع دیده نمی شود. گویا برخی استعلامات استان های دیگر یا اعلام اینکه دانشگاه ما تابع مصوبات هیات امنا هستند و مثلا مجموعه ما نهاد عمومی است، بهانه ای برای ماندن بازنشستگان در مسئولیت های استانی شده است. بعنوان مثال دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که از پیشتازان در اعمال و اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان بود و لیستی نیزمنتشر نمود ولی بسیاری از آن لیست هنوز هم چنان به خدمت ! مشغول هستند. یا وقتی یکی از این دست مدیران  در راه وشهرسازی قراربود بازنشسته شود نمی توانست ناراحتی خود را ازاینکه اجازه ادامه خدمت به ایشان داده نشده نگران بود.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 اهل رسانه 1398/2/9 9:52:31

    دانشگاه علوم پزشکی که نه مدیر توانمند دارد و نه معاونین توانایی . همه ضعیف هستند و ابهت دانشگاه را از بین بردند و با ندانم کاریهاشون حتی انگیزه را هم از پرسنل گرفتند. خدایا خودت به فریاد علوم پزشکی استان برس .

    پاسخ
  • 2 کارشناس 1398/2/9 6:36:39

    این قانون فقط برای آقای افشانی بود و دیگر هیچ کس پیگیر آن نیست دانشگاه علوم پزشکی استان کلا تعطیل است تا چه رسد به پی گیری بازنشستگانی که بر خلاف قانون مشغول بکارند.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها