یادداشت
گفتگو و گزارش

تقدیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان

تقدیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به پاس تلاش در راستای تسویه بدهی های دولت در استان از مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تقدیر کرد.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی اموراقتصادی و دارایی استان، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اهداء لوح تقدیر از زحمات و تلاشهای «غضنفر آرام» نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان در راستای انجام امور مدیریت بدهی های دولت و تسویه بدهی ها از طریق اوراق نوین تامین مالی تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام تقدیر به شرح ذیل میباشد:

جناب آقای غضنفر آرام

نماینده محترم وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان

سلام علیکم

بی شک خدمات ارزشمند و همکاریهای صادقانه شما با تعهد، احساس مسئولیت و فعالیت مستمر در راستای پیشبرد اهداف و برنامه های اجرایی وزارت اقتصاد و دارایی بویژه همکاری مستمر با دستگاه های اجرایی استان قابل تحسین است. از آنجا که در انجام امور مدیریت بدهی های دولت و تسویه بدهی ها از طریق اوراق نوین تامین مالی از جمله اسناد خزانه اسلامی , اوراق تسویه خزانه که باعث کاهش بدهی های دولت و وصول مطالبات بانک های استان و رونق اجرای طرح های عمرانی در استان گردیده و از خود تلاش و جدیت نشان داده اید،لازم میدانم به پاس زحمات و خدمات ارزنده تان صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و آرزوی سلامتی و توفیق خدمتگزاری بیش از پیش در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) از خداوند سبحان برایتان مسالت می نمایم.

علی محمد احمدی

استاندار

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها