اَفتـوخبـر


اندیشه ام اصلاح طلبی ناب است/ فرماندار تمام سلیقه ها هستم/تصاویر

اندیشه ام اصلاح طلبی ناب است/ فرماندار تمام سلیقه ها هستم/تصاویر

فرماندار جدید لنده گفت: اندیشه ام اصلاح طلبی ناب است ولی فرماندار تمام سلیقه ها هستم.

به گزارش افتونیوز، آیین تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان لنده با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندارکهگیلویه وبویراحمد و جمعی از اصلاح طلبان این شهرستان در محل سالن خدیجه کبری لنده برگزار شد.

نام و نان,خبرلنده, شهرستان لنده,سردار شهید جانمحمد کریمی, ساخت تندیس شهید کریمی, پتروس, فرماندار ,گروه های سیاسی, مدیران پروازی ,معادن ,سرمایه های انسانی, لنده

دارا کریمی‌نژاد  امروز در جمع مردم شهرستان لنده با اشاره به ویژگی‌های مدیریتی معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: فتاح محمدی به عنوان یک سرعت‌گیر و ضد ضربه در استان کهگیلویه و بویراحمد عمل می‌کند.

وی افزود: تلاش و کوشش معاون سیاسی امنیتی برای استفاده از ظرفیت‌های استان قابل ستودن بوده و نیاز است که از چنین نیروهایی استفاده بیشتری ببریم.

فرماندار جدید شهرستان لنده در ادامه با اشاره به ویژگی‌های مردم شهرستان لنده تصریح کرد: لنده به معنای عمیق و گود بوده ولی مردم این سامان دارای ژرف اندیشی و همت والایی برای توسعه و پیشرفت هستند.

کریمی‌نژاد به شتر سنگی در کوه مشرف به شهر لنده اشاره کرد و یادآور شد: این شتر سنگی که نماد گردشگری شهرستان بوده نمادی از مقاومت و صبوری مردم این سامان در برابر مشکلات بوده است.

وی به حضور مردم این شهرستان در دوران دفاع مقدس اشاره و خاطر نشان کرد: شهرستان لنده دلیرمردانی همچون سردار شهید جان‌محمد کریمی را تقدیم نظام و انقلاب نموده که افتخاری برای این شهرستان و استان و حتی کشور بوده است.

فرماندار شهرستان لنده با بیان اینکه باید با همکاری نهادهای فرهنگی از جمله بنیاد شهید و سپاه تندیس این شهید در میدان ورودی شهر نصب شود ادامه داد: در زمان ورود به شهرستان لنده احساس کردم شهید کریمی از من روحیه ۶۵ و ۶۶ را در جهت خدمت به مردم می‌خواهد.

کریمی‌نژاد تبیین کرد: من برای کسب تجربه نیامدم ، نمی‌خواهم به هر قیمتی فرماندار باشم، می‌خواهم قیمتی فرماندار باشم.

وی به اقتدار و امنیت جامعه اشاره و افزود: این اقتدار و امنیت مرهون تلاش نیروهای مظلوم ولی مقتدر نظامی و انتظامی بوده که نیاز است در جهت تأمین امنیت حمایت شوند.

فرماندار لنده در ادامه به اندیشه و راه خود اشاره و گفت: خواستگاه اندیشه من اصلاح‌طلبی اصیل بوده که در جهت خدمت به مردم آن را به کار خواهم گرفت.

فرماندار شهرستان لنده خطاب به گروه های سیاسی گفت: بنده فرماندار همه مردم با همه سلایق و گرایشات سیاسی هستم و فریاد و اعتراضات شما را برای مطالبات به حق خویش از طریق فضای مجازی رصد کرده و مهمترین اولیت کاری ام پیگیری آنان است.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های مردم این شهرستان نیروهای پروازی بوده که من ابتدا از خود شروع خواهم کرد و پر و بال مدیران پروازی را خواهم شکست.

کریمی‌نژاد در ادامه نبود اعتبارات در شهرستان اشاره و گفت: درست است که شهرستان لنده همچون گچساران و بهمئی اعتبارات نفت را ندارد ولی حقابه لنده چیزی است که می‌تواند بسیاری از مشکلات این شهرستان را برطرف سازد.

وی در پایان تشریح کرد: بهره‌برداری از معادن و منابع زیر زمینی و نیروهای مستعد و هنرمند شهرستان و استفاده از خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها مهم‌ترین راهبرد و برنامه این شهرستان در آینده نزدیک است.

img_3370 img_3371 img_3372 img_3373 img_3374 img_3376 img_3377 img_3379 img_3380 img_3382 img_3383 img_3384 img_3386 img_3387 img_3389 img_3390 img_3391 img_3393 img_3394 img_3395
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها