یادداشت
گفتگو و گزارش

دکتر «یزدانپناه» رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج شد/ ایلامی برکنار شد

دکتر «یزدانپناه» رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج شد/ ایلامی برکنار شد

با حکم وزیر بهداشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب شد.

به گزارش افتونیوز، دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی «دکتر پرویز یزدانپناه» را به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب کرد.

دکتر یزدانپناه، از پزشکان متخصص عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و از نیروهای اصلاح طلب است که در دولت اول تدبیر و امید و در دوران زمامداری دکتر چمن بر این دانشگاه، به عنوان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج فعالیت می کرد.

وی از پزشکان مورد اعتماد بسیاری از اعضای هیئت علمی دانشگاه، کارکنان و سیاسیون استان است که انتظار می رود به وضعیت نا به سامان این دانشگاه نظم و انضباط جدیدی ببخشد.

اورنگ ایلامی که برای ماندن در کرسی ریاست به همه جریان های سیاسی امتیاز داده بود و از همه ظرفیتهای نمایندگان استان فارس برای ماندن در این مسئولیت استفاده کرده بود در نهایت هیچکدام از تلاشهای وی کارگر نیفتاد و با حکم وزیر بهداشت برکنار شد.

متن حکم وزیر بهداشت به نقل از وب سایت این وزارتخانه در پی می آید:

جناب آقای دکتر پرویز یزدان‌ پناه دانشیار محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کهکیلویه و بویراحمد به موجب این ابلاغ، به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شوید تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمایید. امید است با اتکال به خداوند منان در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، موفق و سرافراز باشید. دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

مراسم تودیع و معارفه به زودی برگزار می شود.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 9 نظر

  • 1 ناشناس 1399/4/14 17:18:48

    از وقتیکه جناب یزدانپناه اومده بدهی مراکز درمانی بموقع پرداخت میشه شاید دو ماه عقب بیفته ولی تو دوره ز قبل از ایشون بدهی ها ماله یکی دوسال بودن.خدا عمر باعزت بهت بده دکتر یزدانپناه

    پاسخ
  • 2 محسن 1398/3/3 13:8:53

    وای بر شبکه چرام ، از مدیریت بی برنامه و ناتوان ،اقای دکتر یزدانپناه تورا خداد به فکر شبکه چرام باشید .واقعا بی سروسامان شده است .

    پاسخ
  • 3 محسن 1398/3/3 13:2:43

    شبکه چرام در بی مدیریتی کامل بسر می برد .خدا را شاهد میگیرم .از روی هیچ گونه غرض بیان میکنم .اقای دکتر یزدانپناه به فکر مدیریت شبکه چرام باشید.

    پاسخ
  • 4 همدرد 1398/2/21 9:31:49

    ایلامی تا زمده است پست نمی گیرد دانشگاه علوم پزشکی استان را در سراسر استان نابود کرد و جرات برداشتن حتی یک مدیر شبکه را هم نداشت.

    پاسخ
  • 5 جهادگر 1398/2/19 22:38:12

    تبریک به آقای دکتر یزدانپنا خواهش می کنیم آقای دکتر به فکر شبکه بهداشت دهدشت باش از بی مدیریتی دارجولان می زنه

    پاسخ
  • 6 مخلص آفتو بهاری نیوز 1398/2/19 16:17:2

    درود بر سایت شجاع و مردمی افتو نیوز که چندین قدم از سایرین جلوتر است و درد را در مرکز شفای درد تشخیص داد و درد و رنج مردم را کاهش داد و با اخبار و تحلیل های واقعی بر آگاهی مردم اضافه کرد امید است با تعامل و همکاری با مردم و مجموعه دانشگاه و انسان های دلسوز سطح علمی و درمان صحیح و بهداشت فردی و اجتماعی افزایش یابد جشن تشخیص درست بر شما مبارک باد

    پاسخ
  • 7 حبیبی نژاد 1398/2/19 12:28:2

    خدا کنه که دکتر یزدانپناه با تجربه معاونت دوران طلایی ریاست دکتر چمن بتونه دانشگاه را دوباره به اوج سابقش برگردانده. انشاالله که رسانه ها هم کمکش کنن که جلوی باج خواهان و زیاده خواهان مقاومت کنه.

    پاسخ
  • 8 علی 1398/2/19 9:34:32

    بلاخره ایلامی با تمام زد وبندها و لابی هایش و باج دادن به افراد ضعیف ملک پدری خود را جولانگاه بذل و ببخشش های ملوکانه خود قرار داده بود را ترک کرد به امید انکه دخالت سیاسیون و نیروهای بیرون دانشگاه کمتر شود و ناتند دانشگاه یاسوج شاهد اداره دانشگاه توسط نیرهای دانشگاه باشیم

    پاسخ
  • 9 جباری 1398/2/19 9:9:57

    خدایا شکرش که رفت متاسفانه از اولش هم اشتباه اومده بود ولی متاسفانه دیر عوضش کردن و دو سال به مردم و دانشگاه علوم پزشکی ظلم کردند.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها