یادداشت
گفتگو و گزارش

انتقاد عضو هیئت رئیسه انجمن نمایش استان از پنهان‌کاری ارشاد/ کیانی: با چراغ خاموش قصد برگزاری انتخابات دارند!

انتقاد عضو هیئت رئیسه انجمن نمایش استان از پنهان‌کاری ارشاد/ کیانی: با چراغ خاموش قصد برگزاری انتخابات دارند!

عضو هیات رئیسه انجمن نمایش استان کهگیلویه و بویراحمد، از پنهان کاری در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن نمایش استان انتقاد کرد.

به گزارش افتونیوز به نقل از تابش آنلاین، اردشیر کیانی گفت: تقریبا دو ساعت پیش متوجه شدیم که فردا دوشنبه قرار است ساعت ۳ بعد از ظهر انتخابات انجمن نمایش استان کهگیلویه و بویراحمد در مرکز استان برگزار شود.

این در حالیست که بنده به عنوان عضو هیات رئیسه ی انجمن نمایش استان، تا این ساعت هیچ خبری مبنی بر برگزاری انتخابات نداشتم.

چرایی این همه سکوت و پنهان کاری تقریبا بر همگان واضح است!!

اگر قرار بود مصالح تئاتر و صلاح انجمن در نظر گرفته می شد، قطعا هیات رئیسه ، مسئول حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد ، کارشناس تئاتر و گروه های تئاتری استان باید از هفته ها قبل در جریان کار قرار می گرفتند.

رئیس انجمن نمایش استان از چه چیزی می هراسد که چراغ خاموش قصد برگزاری انتخابات را دارد؟

در استانی که ده ها گروه نمایش مراحل اولیه ثبت خود را انجام داده اند، چگونه می توان به پنج گروه اکتفا کرد؟ آن هم گروه هایی که بعضی از آنها وجود خارجی در استان ندارند!!!

متاسفانه با تماسی که با چند گروه نمایشی داشتیم ، همگی اذعان داشتند که در طول ریاست رضا رفیعی هر روز به بهانه های مختلف، کار ثبت گروه ها به تعویق می افتاد، در حالی که برای ثبت گروه برای دیگران، پرونده سفارشی و دستی به تهران ارجاع داده می شد..

تنها کسانی که نصفه نیمه از این اتفاقات خبر داشتند پنج گروه نمایشی، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس انجمن نمایش بوده، به نظر می رسد در چنین انتخاباتی پر از شبهه ، مدیرکل و معاونت هنری و حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، می بایست وسواس به خرج دهند و انتخابات را به وعده دیگری موکول کنند، در غیر اینصورت بی شک اتفاق نا میمونی در تئاتر استان رخ خواهد داد که جوابگوی نیازهای تئاتر استان نیست.

انتخاباتی که از قبل مشخص شده است ، نامش انتخابات نیست و گمان نمی کنم مدیر کل در واپسین روزهای حضورش در سنگر خدمت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، به چنین خیانت آشکاری تن دهد.

ضمن اینکه مسائلی در خصوص نحوه اداره انجمن نمایش در هشت ماه گذشته وجود دارد که خود موید خطر و این گونه انتخاب هاست ، که انشااله در مجمع عمومی خواهم گفت.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها