یادداشت
گفتگو و گزارش

«فرمانداری دنا» باز هم با سرپرستی اداره می‌شود/ حکم سرپرستی یک خانم با یک آقا تعویض شد!

«فرمانداری دنا» باز هم با سرپرستی اداره می‌شود/ حکم سرپرستی یک خانم با یک آقا تعویض شد!

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان دنا منصوب شد.

به گزارش افتونیوز، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حکمی سرپرستی فرمانداری دنا را از یک خانم گرفته و به یک آقا واگذار کرد.

علی محمد احمدی که با انتصاب خانم نادیا صداقت به عنوان اولین زن که در استان به عنوان سرپرست یک فرمانداری، باعث شور و نشاطی و همچنین امیدواری جامعه بانوان شده بود، نتوانست این اقدام خوب خود را به سرانجام برساند و مجبور شد به این سرپرستی خاته دهد.

احمدی در حکمی دیگر، «علی یار علی پور» از کارشناسان حوزه اجتماعی استانداری را به عنوان سرپرست جدید فرمانداری دنا منصوب کرد.

بر اساس چارت تشکیلاتی حوزه دفتر اجتماعی استانداری که هم اکنون بر روی پورتال استانداری نیز قابل مشاهده است(که به نظر می رسد قدیمی بوده و به روز رسانی نشده) علی پور پیش از این معاونت دفتر اجتماعی و فرهنگی را بر عهده داشته است.

صداقت به مدن ۱۳ ماه به عنوان سرپرست فرمانداری دنا فعالیت می کرد که بسیاری از فعالان سیاسی و اجتماعی امیدوار بودند وی به عنوان اولین فرماندار زن در استان منصب شده و تاریخ ساز شود که این گونه نشد.

گفته می شود علی پور از نیروهای زارعی نماینده کنونی بویراحمد و دنا است که با وی نیز قرابت طایفه‌ای دارد.

مراسم معارفه و تکریم این دو سرپرست روز یکشنبه ۱۲ خرداد ۹۸ در سالن اجتماعات فرمانداری دنا برگزار می شود.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 سعادت 1398/3/11 0:16:34

    انتخاب همچین افردا متعهد و با وجدان کاری که از دل دوان دفاع مقدس بیرون امدن و داریه روحیه جهادی هست امید به پیشرفت شهرستان رو دو چندان میکند،همکار گرامی جناب مهندس علی پور امید است در این عرصه نیز موفق و سربلند باشین

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1398/3/10 21:28:8

    با سلام این انتصاب شایسته و بجا رو خدمت تمام هم استانی های عزیزم به خصوص مردم غیور دنا تبریک و شاد باش عرض میکنم. امیدوار در پناه حق به بهترین شکل ممکن از عهده این مسولیت جدید بر آید

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها