یادداشت
گفتگو و گزارش

دروغی در تیراژ هشتاد میلیونی!

دروغی در تیراژ هشتاد میلیونی!

قبل تر ها وقتی می خواستند دروغ بگویند سعی می کردند وانمود کنند که راست می گویند، یا حتی تلاش می کردند که کسی نفهمد دروغ می گویند و گاه نیز تلاش می کردند که دروغ شان را توجیه کنند.حداقل این که دروغ اگر گفته هم می شد اما قبحی داشت و دروغگو سعی کرد چشم از نگاه مخاطب بدزدد و به جایی دیگر چشم به دوزد.چرا که دروغ انرژی منفی ای به گوینده وارد می کرد که سعی می کرد با تکانه ها و تیک هایی جسم خود را از شر فشار حاصله از آن وارهاند.

اما ظاهرا دروغ دیگر قبحی که نداردهیچ ،بلکه زحمتی هم برای تظاهر به راست گویی دیده نمی شود.

یکشنبه شب دوازده خرداد در حرکتی عجیب و همراه با یک افتضاح تمام عیار، مسابقه فینال جام حذفی فوتبال میان دو تیم پرسپولیس و داماش در ورزشگاه فولاد اهواز کمی مانده به نیمه شب آغاز شد. درحالی که یک دروغ به وسعت ایران پشت آن خوابیده بود.

از ساعت بیست و یک همه چیز آماده بود که این بازی آغاز شود، اما فضاحت برنامه ریزی سبب شده بود که تماشاگران داماش پشت درهای ورزشگاه بمانند و سیصد صندلی سهمیه آنان در جایگاه، از سوی تماشاگران پرسپولیس پر شود. تخلیه تماشاگران پرسپولیس نیز ممکن نبود. از آن طرف تیم داماش حق داشت که بدون حضور تماشاگرانش بازی نکند و از این حق خود استفاده کرد و در زمین بازی حاضر نشد .کشمکش تا ساعت یازده شب ادامه داشت که ناگهان مسئولان ترتیب یک دروغ بزرگ را دادند و اعلام کردند که بازی لغو شده و روزی دیگر برگزار می شود. پس از آن بود که تماشاگران خسته و کلافه شروع به ترک ورزشگاه کردند و همین که به اندازه سیصد نفر جا خالی شد، تماشاگران داماش را وارد کردند و اعلام کردند که بازی برگزار می شود. سوت آغاز بازی در حالی در شبکه سه رسانه ملی به صدا در آمد که زیر نویس شبکه های دیگر حکایت از آن داشت که بازی لغو شده است.

به همین راحتی افتضاح مدیریت فوتبال ایران با فضاحت یک دروغ پوشانده می شود و هیچ کس به تاثیر وحشتناک دروغی در تیراژ هشتاد میلیونی نمی اندیشد. مهم بازی فینال جام حذفی بود که برگزار شد . حالا چه اشکالی دارد که یک دروغی هم آن وسط ها گفته شود. نیمه شب یکشنبه شب ''دروغ'' رسما در میان تدابیر مسئولان کشور جای گرفت و پیش بینی می شود که دو حناح سیاسی کشور از این پس آن را به رسمیت می شناسند و حتی برای مچ گیری از حریف نیز آن را به حساب نیاورند.دروغ از این پس از فهرست خطاهای حریفان خط می خورد. هر دوجناح بر سر این اتفاق توافق کرده اند.

منبع: صفحه اینستاگرام نویسنده
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها