یادداشت
گفتگو و گزارش

توهم و توهین معاون احتمالی فرماندار کهگیلویه نسبت به اصلاح‌طلبان

توهم و توهین معاون احتمالی فرماندار کهگیلویه نسبت به اصلاح‌طلبان

به گزارش افتونیوز، پس از برگزاری ضیافت پر حاشیه افطاری اصلاح‌طلبان کهگیلویه بزرگ به میزبانی سید کمال دولتخواه رئیس پیشین بناد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه و یکی از کاندیدای احتمالی مجلس شورای اسلامی در سال جاری. معاون احتمالی امور عمرانی فرمانداری کهگیلویه که از حامیان درجه یک و اصلی نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس است نسبت به این نشست واکنش تندی نشان داد.

در این واکنش که در وضعیت یکی از شبکه های اجتماعی وی منتشر شده است، آقای آروس شرکت کنندگان در این ضیافت افطاری را کوتوله های سیاسی خواند و آنها را افرادی با توانایی و ظرفیت کم معرفی نمود. آروس با ادبیاتی تحقیر آمیز اصلاحطلبان کهگیلویه را به مدعیان اصلاحطلبی تشبیه نمود و اینگونه نشان داد که از جلسات مکرر آنها به شدت عصبانی است. این در حالی است که بخش عظیمی از اصلاحطلبان در پیروزی آقای هاشمی نقش به سزایی داشتند حال جای سوال است؛ آقای آروس که نماینده دولت برآمده از رای اصلاح طلبان است چطور اینگونه به اصلاحطلبان می تازد؟ آیا وی به عنوان گزینه معاونت امور عمرانی فرماندار میتواند اینگونه موجب ملتهب کردن فضا شود ؟؟

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 مرد حق 1398/3/20 8:18:54

    کوچونش جوونن؟؟یو خو نشست پَک پیرمردل بی! ۹۹درصدش پیرمردل فصولگرا بیدن که همیشه بادمجون دور قاب چین بیدنه.

    پاسخ
  • 2 بچه بلاد شاپور 1398/3/15 2:3:29

    جنابعالی در حدی نیستی که در باره اصلاح طلبان حرفی بزنی همان وعده آبکی معاون عمرانی که قولش را بهت دادند از سرت زیاد است یعنی تو اوج ات همین است پس حد خودت را بلد باش خیلی از اصلاح طلبان حاضر نیستن از تفکر خود ذره ای عدول کنند وگرنه استاندار میشوند

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها