یادداشت
گفتگو و گزارش

فرماندارچرام:رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی نگاه مثبتی به مناطق محروم دارد/ ایلامی برای بیمارستان چرام سهل انگاری کرد

فرماندارچرام:رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی نگاه مثبتی به مناطق محروم دارد/ ایلامی برای بیمارستان چرام سهل انگاری کرد

ظهر امروز دوشنبه نشست مشترک فرماندار و مدیر شبکه بهداشت و. درمان چرام با اصحاب رسانه در خصوص طرح بسیج ملی کنترل فشارخون در چرام برگزار شد؛

به گزارش پایگاه خبری افتو نیوز؛ ظهر امروز دوشنبه  نشست مشترک فرماندار و مدیر شبکه بهداشت و. درمان چرام با اصحاب رسانه در خصوص طرح بسیج ملی کنترل فشارخون در چرام برگزار شد

این نشست با هدف تبیین اقدامات انجام گرفته پیرامون طرح بسیج ملی کنترل فشار خون در شهرستان چرام اجرایی شد.

فرماندار چرام در این نشست بااشاره به خلاقیت و تلاش مجموعه شبکه بهداشت شهرستان در خصوص اجرای این طرح ملی با جامعه آماری بالای ۷۸درصد بیان کرد:فشار خون بالا شاید به ظاهر ساده باشد ولی منشا بسیاری از بیماری های قلبی و عروقی است

وی بیان کرد:در این کار فرهنگ سازی بسیار مهم است و. گام اول بخصوص درمناطق روستایی و عشایری که رایگان اجرا می شود در اجرای سایر طرح های مشابه در آینده تاثیرگذار  خوبی می شود.

فتاحی اصل با اشاره به اینکه لازم است در همه نقاط شهرستان و دوردست ترین مناطق این طرح ملی اجرا شود بیان کرد:از مجموعه سپاه و بسیج و هلال احمر و بویژه کارکنان و مدیریت شبکه بهداشت چرام در اجرای موفق طرح بسیج ملی کنترل فشارخون در شهرستان چرام تشکر می کنم.

وی در خصوص ایجاد درمانگاه روستای القچین سفلی گفت:چنین اقداماتی موجب توزیع خدمات رسانی بهداشتی و درمانی به صورت پراکنده می شود و از تجمع و کاهش هزینه ها ی رفت و آمد روستاهای اطراف به شهر چرام تاثیرگذار  است.

فرماندار چرام گفت:انشاالله این کار هر چه سریعتر به نتیجه برسد و با نوسازی استان وآموزش و پرورش هماهنگی می کنیم که یکی از مدارس که نیاز به آن ندارند در اختیار درمانگاه بگذارند تا به مردم خدمات رسانی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه بهداشت و درمان از طرح های موفق دولت تدبیر و. امید به عامه مردم بوده است بیان کرد:در خصوص بیمارستان چرام پیگیر اعتبارات که وجود دارد هستیم هر چند دکتر ایلامی سهل انگاری کرد اما امیدواریم دکتر یزدان‌پناه با نگاه مثبتی که به خدمات رسانی بهداشتی به مناطق محروم دارند ۲میلیاردتومانی که تخصیص داده شده شروع کنند تا تامین اعتبار بقیه پروژه را بتوانیم تامین کنیم.

فرماندار چرام تصریح کرد:با راه اندازی بیمارستان چرام هم کمک خوبی به مردم شهرستان است و هم کهگیلویه چرا که بخش زیادی از مراجعه کنندگان به بیمارستان دهدشت کاهش می یابد و. می تواند به سایر مردم کهگیلویه خدمات رسانی مطلوب انجام دهد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها