یادداشت
گفتگو و گزارش

تمام مراحل صدور پروانه کسب دراستان به صورت الکترونیکی

تمام مراحل صدور پروانه کسب دراستان به صورت الکترونیکی

تمامی مراحل صدور پروانه کسب در کهگیلویه و بویراحمد به صورت الکترونیکی صورت می گیرد.

رئیس اداره امور اصناف و تشکل های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی یکسال گذشته افزون بر 3000 پروانه کسب صنفی در سطح استان صادر شده است.

به گزارش افتونیوز، اله کرم رزاقی در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد پروانه کسب 2020 مورد توزیعی، 620 مورد خدماتی فنی و 370 مورد تولیدی بوده است.

وی با بیان اینکه ایجاد 3800 فرصت شغلی مهمترین دستاورد صدور 3000 پروانه کسب در استان بوده است، بیان کرد: 350 مورد از این پروانه های کسب صادره ایثارگری بوده است.

رئیس اداره امور اصناف و تشکل های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه هم اکنون تمامی مراحل صدور پروانه کسب در کهگیلویه و بویراحمد به صورت الکترونیکی صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: سامانه ایرانیان اصناف به عنوان پنجره واحد جهت دریافت پروانه کسب فعال و تمام استعلام‌ های مورد نیاز برای صدور پروانه از طریق این سامانه انجام می شود.

رزاقی تصریح کرد: 24 هزار واحد صنفی در بخش های مختلف تولیدی، توزیعی و خدماتی در سطح استان کهگیلویه وبویراحمد در حال فعالیت و خدمت رسانی هستند.

وی اضافه کرد: خانواده اصناف بخش بزرگی از جمعیت استان را در بر می گیرد، و امیدواریم با حمایت های لازم از این قشر با یک برنامه ریزی و هدف گذاری مطلوب در سال ۹۵ بتوان زمینه رضایت مندی مصرف کنندگان، رونق فضای کسب و کار، تحرک و پویایی و درنهایت جامه عمل پوشاندن اهداف و سیاست دولت را در زمینه رونق کسب و کار فراهم آوریم.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها